Fòrmula 1

Els pilots, preocupats pel risc que es repeteixin les punxades

Després de la puxada que ha tingut Sebastian Vettel quan estava fen una simulació de cursa al circuit de Spa-Francorchamps, els pilots temen que es repeteixin les punxades que van ser les tristes proragonistes del passat Gran Premi de la Gran Bretanya. Fernando Alonso ha reconegut que també ha punxat quan tornava al seu box, i Guido van de Garde podria haver estat victima d'un incident semblant quan ha tingut una espectacular sortida de pista.
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Engegar/Aturar Silenciar Pujar el volum Disminuir el volum Instruccions per interactuar amb el player
imatge
Després de la punxada que ha tingut Sebastian Vettel quan estava fent una simulació de cursa al circuit de Spa-Francorchamps, els pilots temen que es repeteixin les punxades que van ser les tristes protagonistes del passat Gran Premi de la Gran Bretanya. Fernando Alonso ha reconegut que també ha punxat quan tornava al seu box, i Guido van de Garde podria haver estat víctima d'un incident semblant quan ha tingut una espectacular sortida de pista.

Sebastian Vettel havia fet deu voltes de simulació de carrera quan el seu pneumàtic del darrere a la dreta ha quedat destrossat. El pilot de Red Bull ha explicat que no ha fet cap errada de pilotatge i que no ha tocat cap vorera del circuit. Els pneumàtics havien cobert ja un total de divuit voltes, entre la simulació de cursa i la de Q3 que s'havia fet abans.

Fernando Alonso, amb menys voltes, podria haver estat víctima d'un problema semblant quan tornava a boxes després d'haver fet una petita simulació de cursa, i Guido van der Garde ha tingut una sortida de pista espectacular que podria haver tingut com a causa l'explosió d'un dels pneumàtics del darrere. Es dóna el cas que els enginyers de Pirelli, la marca que ja va tenir problemes amb els pneumàtics que va proveir als equips en el passat Gran Premi de la Gran Bretanya, ha donat instruccions precises als equips perquè limitin les pressions i els ajustaments de "caiguda" dels pneumàtics dels monoplaces, si es tenen en compte les característiques del circuit de Spa-Francorchamps, un traçat molt exigent per als pneumàtics.

Els pilots volien parlar d'aquest tema i dels perills que comporta en la reunió que tenien aquesta tarda amb els responsables de la FIA.

VÍDEOS RELACIONATS