Futbol internacional

Els futbolistes de la Serie A competiran amb una marca vermella a la cara per oposar-se a la violència de gènere

La campanya, llançada en col·laboració amb WeWorld Onlus, es diu "Una targeta vermella a la violència" i els jugadors dels 20 equips de la Sèrie A saltaran al camp amb una ratlla vermella en una galta, acompanyats per nenes que portaran una samarreta dissenyada per a l'ocasió

Actualitzat

Els futbolistes de la lliga italiana competiran aquest cap de setmana amb una marca vermella pintada a la cara, en l'àmbit d'una iniciativa promoguda per la Serie A per oposar-se a la violència de gènere. La campanya, llançada en col·laboració amb WeWorld Onlus, es diu "Una targeta vermella a la violència" i els jugadors dels 20 equips de la Serie A saltaran al camp amb una ratlla vermella en una galta, acompanyats per nenes que portaran una samarreta dissenyada per a l'ocasió.
   
"En ocasió del Dia Internacional contra la Violència contra les Dones, la Serie A dóna suport a WeWorld Onlus, una organització que des de fa 20 anys defensa els drets de les dones i nens en perill a Itàlia i al món, per combatre tot tipus de injustícia cap a l'univers femení", informa el comunicat oficial publicat per la Lliga italiana.
   
Aquesta iniciativa es proposa en un moment en què els casos de violència de gènere es van intensificant; a Itàlia una dona de cada tres pateix violència almenys una vegada a la vida per part de la seva parella, exparella o un familiar, segons dades aportades per la Lliga italiana.  

"El fenomen de la violència contra les dones està assolint nivells cada vegada més dramàtics i inacceptables. Hem de comprometre'ns per acabar amb aquesta tragèdia i el futbol està a punt per donar la seva aportació", ha dit el president de la Sèrie A, Gaetano Micciche.   

Serà la segona edició d'aquesta iniciativa, que ja va ser promoguda a la passada temporada amb un brillant impacte mediàtic, segons ha recordat el president de la lliga italiana.

Anar al contingut