Girona

El Leganés dona la benvinguda al Girona amb una original i divertida campanya

Les campanyes publicitàries del Leganés es caracteritzen pel seu enginy i bon humor

El Leganés ha volgut donar la benvinguda al Girona, que visitarà el seu estadi aquest dimecres en partit de Lliga, d'una forma ben original. El club madrileny es caracteritza per l'originalitat i el bon humor de les seves campanyes. Aquí en tenim una nova mostra.

L'equip madrileny juga en aquesta ocasió amb el cinema, aprofitant l'estrena de la pel·lícula "It" basada en una novel·la de Stephen King. L'estadi de Butarque es transforma en un circ, i del lema "Benvinguts a Primera" es destaquen en vermell la primera "I" i la "T".

La broma no queda aquí. Al text hi ha un joc de paraules en castellà, barrejant la paraula "temor" amb el cognom d'un dels fitxatges d'aquest estiu del Girona, David Timor, que també va jugar al Leganés. Com que el migcampista no podrà jugar per lesió, el lema "no hay temor" es transforma en el hashtag #NoHayTimor.

Aquesta imatge divulgada a les xarxes socials no és l'única. N'hi ha una altra, destinada als cartells promocionals que es pengen al carrer. En aquest cas, el joc de paraules es fa amb la Costa Brava.