Barça

El Barça fa arribar als jugadors la consigna de no queixar-se dels arbitratges

Òscar Grau, nou director general del Barça, diu que "el millor per al Barça és seguir amb una actitud de respecte" i admet que s'ha parlat amb els jugadors i tècnics

Actualitzat

Òscar Grau, director general del Barça, ha confirmat aquest dimecres que el club ha parlat amb Gerard Piqué i altres jugadors per unificar la postura de tots els representants del club, en aquest cas, respecte als últims arbitratges rebuts.

Davant una postura més mesurada de directius i el mateix entrenador de l'equip, Piqué havia mostrat obertament la seva contrarietat per decisions arbitrals que havien perjudicat l'equip, tant a San Mamés com a l'estadi de la Ceràmica de Vila-real.

"Estic amb Luis Enrique; al final, has de demostrar que ets millor. No val la pena queixar-se als àrbitres, encara que hi hagi situacions puntuals que no ens agradin. Entenc el cop de rauxa de Piqué, però el millor per al Barça és seguir amb una actitud de respecte", ha dit Grau en una conferència sobre el nou pla estratègic del Barça organitzat pel Fòrum Europa.

El nou director general del Barça també ha aclarit que "els nostres executius han parlat amb Piqué, amb els capitans i amb els tècnics. Hem d'estar tots alineats i reconduir la situació. I la millor manera de reconduir-ho és guanyant aquesta nit", ha dit.

Renovacions amb cap fred

Grau ha reafirmat el discurs del club sobre possibles arribades en el mercat d'hivern: "no vindrà ningú si abans no marxa ningú". I s'ha mostrat prudent en el capítol de renovacions: "S'ha d'analitzar tot amb cap fred i sentit comú. Volem els millors, però s'ha de prioritzar, perquè no podem superar el 70% del nostre pressupost en nòmines". Cal recordar que entre els jugadors que estan pendents de renovar hi ha Ivan Rakitic, Andrés Iniesta i també Leo Messi.

Pel que fa al pla estratègic, Grau ha detallat les cinc grans línies directrius: l'excel·lència esportiva, la implicació social, el desenvolupament d'infraestructures esportives, la marca i el seu posicionament global i la gestió i la sostenibilitat econòmica. "Volem ser un motor de canvi en el món de l'esport. Hem passat de ser un club petit, local i analògic a ser un club gran, global i digital. Volem ser diferents i ser els millors", ha explicat.

VÍDEOS RELACIONATS
ÀUDIOS RELACIONATS
Anar al contingut