Barça

50 anys de l'eslògan "Més que un club"

El Barça posa en marxa un campanya internacional per explicar els valors de l'entitat
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Engegar/Aturar Silenciar Pujar el volum Disminuir el volum Instruccions per interactuar amb el player
imatge

L'eslògan "Més que un club" ha complert 50 anys. Per celebrar-ho, el Barça ha posat en marxa una campanya de comunicació internacional per explicar el significat d'aquestes quatre paraules, que sintetitzen el significat de la institució dins i fora dels terrenys de joc. Va ser l'expresident Narcís de Carreras quan, en el seu acte de nomenament l'any 1968, les va pronunciar per primera vegada. Aquell dia, eren només una declaració d'intencions. 

Ara, l'expressió "Més que un club" forma part ja d'una manera de ser i de viure, forma part d'un segell, d'una marca... La campanya està principalment dirigida als mercats estratègics del club blaugrana: la Xina, el Brasil, Indonèsia, el Japó, Turquia, Mèxic i, especialment, als Estats Units, on el Barça farà aquest estiu la seva gira de pretemporada. Nova York, Los Angeles, Dallas i San Francisco seran les ciutats des d'on es difondrà el missatge del Barça

La campanya consta d'un vídeo que es pot veure als canals socials del club i que també anirà apareixent en diversos mitjans de comunicació. Aquest estiu, amb motiu d'aquesta acció, s'ha modificat lleugerament l'eslògan que dibuixen les cadires de la graderia del Camp Nou, on ja es pot llegir: "What does 'Més que un club' mean?" ("Què siginifica 'Més que un club'?").

 

VÍDEOS RELACIONATS