La Marató de TV3 tindrà samarreta solidària

La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) i el Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya convoquen els dissenyadors de la 080 Barcelona Fashion perquè creïn la samarreta de La Marató de TV3.

El disseny de la samarreta guanyadora, que haurà d'estar inspirat en els valors del projecte solidari La Marató, es presentarà durant la campanya de sensibilització prèvia al programa del 16 de desembre, en què tindrà un paper destacat. La podrà adquirir el públic general i l'import es destinarà a la recerca en càncer, malaltia que centrarà l'edició 2018 de La Marató.

La consellera d'Empresa i Coneixement, Àngels Chacón, i la vicepresidenta de la CCMA, Núria Llorach, han firmat el conveni de col·laboració que estableix les bases d'aquest certamen, que es poden consultar a la web de Canal Empresa de la Generalitat de Catalunya, a la pàgina web del Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya, a la pàgina web del Departament d'Empresa i Coneixement, a més de les pàgines de la CCMA i de La Marató de TV3.

Aquesta iniciativa de col·laboració del Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya i dels creadors de la 080 Barcelona Fashion amb La Marató estableix, per primera vegada, un lligam entre el sector de la moda a Catalunya i el projecte solidari de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals.

Anar al contingut