La CCMA incorpora Gaietà Dalmases com a nou director de Vendes de Publicitat a Barcelona

El nomenament del nou executiu dins de l'àrea de Comercial i de Màrqueting de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals ha estat el resultat d'un procés públic de contractació.

La direcció de Comercial i Màrqueting de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals incorpora Gaietà Dalmases com a nou director de Vendes de publicitat a Barcelona. Dalmases, expert en l'àmbit comercial dels mitjans de comunicació, dirigirà, des de Barcelona, l'estratègia comercial del grup de comunicació de referència a Catalunya, amb responsabilitat sobre les vendes de publicitat en el mitjà televisió, ràdio i digital de l'àmbit de Catalunya.

Gaietà Dalmases s'uneix a l'equip que lidera Martí Patxot –després de superar un procés públic de contractació amb més de 80 candidats– amb l'objectiu de treballar per consolidar un model comercial transversal per a la CCMA, des del valor i el prestigi de TV3 i Catalunya Ràdio, uns mitjans de comunicació públics que són líders en una confiança i qualitat reconegudes diàriament per l'audiència.

En l'àmbit televisiu, TV3 és el canal més vist dels últims set anys a Catalunya amb gairebé 2 milions d'espectadors diaris; uns informatius líders amb més del 20% de quota de mitjana i una oferta diferenciada de qualitat líder en "prime time", amb un "share" del 13,2% al juny. El grup d'emissores de Catalunya Ràdio, amb gairebé 700.000 oients diaris, és referència clara en la seva oferta generalista i líder indiscutible entre les emissores temàtiques informatives i de música clàssica, amb Catalunya Informació i Catalunya Música amb un "target" de qualitat únic. Pel que fa a l'oferta digital, els continguts que es generen des de TV3 i Catalunya Ràdio són també líders a Catalunya. En total, el seguiment a la xarxa suma més de 3 milions d'usuaris únics i 1,6 milions d'usuaris únics en consum de vídeo cada mes.

Gaietà Dalmases (Barcelona, 1974) és llicenciat en Administració i Direcció d'Empreses per l'Escola Superior Europea de Comerç en associació amb la Oxford Brookes University; Màster en Direcció de Vendes per EADA i Màster en Gestió d'Empreses Audiovisuals per EAE. Des del 2008 i fins a l'actualitat, ha estat executiu comercial al grup Atresmedia, on ha exercit de responsable de grans comptes i ha liderat les negociacions amb agències i centrals de costos per als àmbits de televisió, ràdio i digital, així com en accions especials. Anteriorment havia estat adjunt a la direcció comercial de Cromaresme, empresa del sector químic i industrial, així com executiu comercial en empreses d'altres sectors com el gràfic o mobiliari, en aquest darrer cas, des del País Basc.

ccma.cat