El nou portal de la CCMA, finalista als Online Media Awards en la categoria de millor disseny

Aquests premis, que s'atorgaran el 10 de juny a Londres, reconeixen les millors propostes de periodisme en línia

Actualitzat

El nou portal de la CCMA ha estat seleccionat com a finalista dels Online Media Awards en la categoria de millor disseny, juntament amb els webs de The Guardian, Quartz, The Calvert Journal i Get The Gloss. El nou portal de TV3 i Catalunya Ràdio es va posar en marxa el mes de novembre passat com una aposta per la innovació, la qualitat i el servei públic, gràcies, per exemple, a la millora de l'accés als vídeos i àudios per tal de fer-lo més fàcil, còmode i ràpid.

L'estrena del nou web va representar un salt de qualitat important per potenciar la relació amb l'audiència a través de l'entorn digital. Per primera vegada, els continguts dels canals de TV3 i Catalunya Ràdio es va presentar en un sol entorn, més interrelacionats, i van compartir de manera transversal àudios i vídeos als espais temàtics informatius, esportius i culturals.

Amb el nou portal web, la CCMA va ser el primer mitjà de comunicació de l'estat que va adaptar els seus serveis digitals a tots els dispositius que hi ha al mercat. Amb la utilització del disseny web adaptatiu (conegut com a "responsive web design"), l'aparença de les pàgines web s'adapta al dispositiu des d'on es visualitzen, tant per la mida de la pantalla com per l'estil d'interacció (amb ratolí o tàctil). Altres millores que va incorporar el nou portal de TV3 i Catalunya Ràdio van ser la utilització del streaming adaptatiu, que permet generar diverses qualitats de vídeo i àudio, i la posada en marxa d'un sistema d'accés als continguts a la carta a través de la graella de programació.

A banda del portal de la CCMA, altres mitjans que han quedat finalistes en diferents categories dels Online Media Awards són la BBC, USA Today, Channel 4, Vice News, ITV, Al Jazeera, Sky News, Financial Times o The Times.

Els premiats se sabran el 10 de juny, a Londres.

Anar al contingut