Mitjans digitals

Dispositius mòbils

Els continguts de la CCMA arriben als telèfons mòbils intel·ligents i tauletes, tant mitjançant diverses aplicacions com a través dels portals mòbils que s’adapten a aquests dispositius. La CCMA és molt activa en aquest terreny per l’increment del consum audiovisual de l’audiència en dispositius mòbils.

Participació i xarxes socials

La CCMA té una presència activa a les xarxes socials, que fa servir com a canals de difusió i interacció. L’any 2013, ha consolidat la presència dels seus continguts a les xarxes, ha promocionat activament la conversa social dels directes amb la difusió d’etiquetes (hashtags) i ha posat en marxa accions de participació per mitjà de Facebook, Twitter, Instagram i Spotify.

Televisió connectada

La CCMA està present amb el servei 3alacarta a les televisions connectades, tant a través de la seva aplicació per HbbTV, com per mitjà de les aplicacions per a les principals SmartTV del mercat de consum audiovisual (Samsung, Sony, Phillips, Panasonic, LG...).

YouTube

TV3 i Catalunya Ràdio també són a YouTube. Els canals de TVC i els seus programes superen, durant el 2013, les 16.800.000 visualitzacions i els 100 milions de minuts de vídeo vistos. Els vídeos de Catalunya Ràdio (als canals CatRadio, iCat i CatRàdio Esports) han crescut el 33% respecte a l'any passat i superen les 3.310.000 visualitzacions.

Podcast

Catalunya Ràdio té una àmplia oferta de podcasts, que sovint se situen entre els més descarregats dels rànquings.

TV3TEXT

Al teletext de TVC, hi destaquen la guia de programació i la informació dinàmica de l’emissió, les seccions de notícies, d’esports i d’economia, i els continguts lúdics. S’hi poden seguir els titulars del canal 3/24.