Balanç de l'estrena

Les noves apps de Catalunya Ràdio i TV3, rècord d'audiència

L'app de Catalunya Ràdio va sumar al febrer 84.000 usuaris únics i la de TV3, 169.000. Són les primeres dades des de l'estrena de les noves aplicacions a principis de febrer

Actualitzat

L'estrena de les noves aplicacions de Catalunya Ràdio i TV3 a principis de febrer ha portat un increment d'audiència al febrer i un augment del consum de vídeo i d'àudio. En nombre d'usuaris, l'app de Catalunya Ràdio ha crescut un 19%, superant els 84.000 usuaris únics amb més de 739.000 pàgines vistes. Pel que fa a l'app de TV3, l'audiència va créixer un 23%, amb 169.000 usuaris actius i 1,3 milions de pàgines vistes. El portal web de la CCMA va registrar prop de 2,5 milions d'usuaris i va tenir més de 15 milions de pàgines vistes.

El lideratge en consum d'àudio a l'app de Catalunya Ràdio va ser per a "El matí de Catalunya Ràdio", amb 32.000 usuaris únics i més de 79.000 reproduccions, seguit d'"El suplement", amb 21.000 usuaris únics i 37.000 reproduccions.

L'àudio més escoltat del mes va ser el de l'entrevista d'"El suplement" a Esperanza Aguirre, seguit de la tertúlia d'"El matí de Catalunya Ràdio" dedicada a una possible inhabilitació de Francesc Homs.

Pel que fa al consum de vídeo, hi va haver 1,4 milions d'usuaris que van superar els 6,8 milions de reproduccions, de les quals un 20% van ser en directe i la resta a través del servei a la carta.

L'emissió en directe més vista del febrer a través d'internet va ser el programa especial sobre el judici del 9-N amb prop de 29.000 usuaris únics. El consum de vídeo a la carta el va liderar "La Riera", amb 1,3 milions de reproduccions, en el mes amb més audiència des dels inicis de la sèrie.

 

Anar al contingut