comsCore Gener 2018

L'audiència digital de Catalunya Ràdio creix un 128% en un any

L'emissora obté 547.000 usuaris únics al gener, segons les últimes dades de la consultora comsCore

El nou balanç de comsCore confirma la consolidació del projecte digital de Catalunya Ràdio. Amb 547.000 usuaris únics a Catalunya, l'audiència al web i als dispositius mòbils de l'emissora creix un 10% respecte al desembre del 2017 i un 128% respecte al gener del 2017. Al conjunt de l'estat espanyol el públic ha arribat fins als 605.000 usuaris únics, un 41% per sobre del mateix mes del 2017. Pel que fa als continguts específics, els cinc àudios més escoltats del mes de gener corresponen als programes "El matí de Catalunya Ràdio", "APM?" i "Catalunya vespre".

L'últim informe de comsCore coincideix amb l'estrena de la segona temporada de +CatRàdio, el dial digital de Catalunya Ràdio. Entre els nous espais exclusivament en línia destaquen "Sans i estalvis", amb Adam Martín; "Oxitocina", amb Montse Barcon i Mireia Izard, i "Tor, tretze cases i tres morts", amb Carles Porta, la primera radionovel·la de no ficció de Catalunya Ràdio.

Segons les dades del mes de gener de comScore, TV3 és per dotzè mes consecutiu la televisió més vista per internet a Catalunya. En aquest cas, els continguts més vistos a internet han estat "Merlí", "Polònia" i "Com si fos ahir".