Qui hauria de ser el pròxim president del club? Quin jugador convindria fitxar? S'hauria de renovar el contracte a Luis Enrique? A través de deu preguntes, Catalunya Ràdio ha donat veu al soci del Barça i als oients de l'emissora per dibuixar el seu club ideal, que hem pogut conèixer als programes "El matí de Catalunya Ràdio", amb Mònica Terribas, i "El club de la mitjanit", amb Pere Escobar. Una enquesta a tenir en compte dins l'àmbit purament esportiu però també des del punt de vista econòmic i social, amb uns resultats imprescindibles de cara al procés electoral que viurà el club d'aquí uns mesos amb les eleccions a la presidència. Resultats globals Amb un 65% d'aprovació, l'última de les deu preguntes de l'#EnquestaCatRàdio confirma que la majoria dels socis blaugrana aproven la política actual que s'aplica a les seccions del club, davant d'un 31% que preferiria que s'hi invertís més pressupost i un discret 4% que votaria a favor d'eliminar-ne. Durant tota la setmana, l'enquesta impulsada per Catalunya Ràdio també ha confirmat que un 39% dels participants considera que l'autoritat del director esportiu ha de prevaler per damunt de la del president i la de l'entrenador, així com que gairebé la meitat dels socis (46%) atribueix els conflictes judicials del club blaugrana a l'expresident Sandro Rosell.     Preguntes anteriors han permès saber que només un 16% dels socis estarien disposats a vendre Leo Messi a un equip extranger, i que, en matèria de publicitat, l'organisme solidari Unicef és reconegut com l'opció més aplaudida per lluir a la samarreta amb un 48% dels vots. Un 58% dels socis enquestats mantindria Luis Enrique a la banqueta de l'equip blaugrana, davant d'un 26% que preferiria que tornés a entrenar-lo Josep Guardiola. Però també han transcendit dades com ara que una quarta part dels socis del Barça vol fitxar Marco Reus (25%) i que, en la intenció de vot, l'expresident Joan Laporta ocuparia la primera posició (51%) entre els possibles candidats a la presidència del Barça.      Paral·lelament als resultats oficials obtinguts amb l'enquesta, els oients que vulguin participar en les preguntes ho poden fer a través de les xarxes socials amb l'etiqueta #EnquestaBarçaCatRadio. #EnquestaBarçaCatRadio tuits L'enquesta l'ha fet l'empresa TNS, entitat líder en la investigació de mercats a l'estat espanyol i també a escala mundial, amb presència en més de vuitanta països. El treball de camp va començar el 21 de febrer i ha acabat després del partit del diumenge 8 de març al Camp Nou.