EGM: Segona onada del 2018

Catalunya Ràdio tanca la millor temporada de la història amb 672.000 oients

Segons l'EGM, l'emissora acumula un 14% de creixement
La furgo de Catalunya Ràdio

672.000 oients. És la millor xifra acumulada en una temporada a la història de Catalunya Ràdio [de setembre a juny]. L'increment respecte a les dades del 2017 és del 14 per cent, dada que suposa 81.000 oients més. Les millors audiències a l'EGM, fins ara, eren els 619.000 de l'any 2015 i els 613.000 del 2004. La temporada en què fem 35 anys, marxem de vacances amb la satisfacció que pràcticament tots els programes incrementen les xifres d'ara fa un any.

 

"El matí de Catalunya Ràdio", 468.000 oients

El programa que condueix Mònica Terribas manté la fidelitat de la seva audiència i segueix sent el programa més escoltat de la casa. Cada dia, 468.000 persones sintonitzen el magazín matinal que obre l'emissora de dilluns a divendres i que enguany ha aconseguit el seu rècord històric d'audiència.

El "Catalunya migdia", amb Òscar Fernández i Empar Moliner, acumula 136.000 oients en aquesta segona onada de l'EGM. Una xifra que supera els 112.000 d'ara fa un any. L'augment és del 21%. Per tant, una aposta que es consolida dia a dia. 

El "Tot costa", amb Jordi Costa i Sonia Gelmà, puja un 40% l'audiència respecte de la de fa un any, i aconsegueix que 90.000 oients l'escoltin cada dia, segons les dades d'aquesta última onada. L'"Estat de Gràcia", amb Roger de Gràcia, té un increment del 3%, amb 77.000 oients diaris. El "Catalunya vespre", amb Kílian Sebrià, acumula un increment del 32%, amb 61.000 oients diaris. I "El Club de la Mitjanit", amb Francesc Garriga, guanya un 17% respecte a la mateixa onada de fa un any. Ara té 67.000 oients.

"El suplement", cap amunt

El cap de setmana, el programa de Ricard Ustrell també augmenta un 10% l'audiència dels dissabtes, amb 380.000 oients, i un 20% la dels diumenges, amb 308.000, respecte de fa un any. El magazín esportiu "Tot gira", també puja un 11% els dissabte, amb una audiència de 163.000 oients, i un 8% els diumenges, amb 161.000.

Segons les dades d'aquesta onada de l'Estudi General de Mitjans, Catalunya Informació tanca la temporada amb 109.000 oients, Catalunya Música ho fa amb 39.000 oients, i iCat FM tanca la seva primera temporada amb 14.000 oients diaris. I som líders a Tarragona amb 90.000 oients.

La ràdio en català manté el lideratge

RAC1 manté el primer lloc, seguida de Catalunya Ràdio i a més distància, en tercera posició, la cadena SER.

TEMES:
EGM Mitjans de comunicació

VÍDEOS RELACIONATS

ÀUDIOS RELACIONATS