Catalunya Ràdio desembarca a Spotify

Els millors continguts arriben a Spotify i amplien l'oferta ja disponible a iTunes, iVoox i a les principals plataformes de consum de podcast

Catalunya Ràdio amplia la distribució dels seus podcasts i entra a Spotify, convertint-se en l'emissora de ràdio pionera a l'estat espanyol que s'integra en aquesta plataforma. Diversos dels nostres programes ja tenien presència a Spotify a través de playlists musicals. Ara, aquesta presència creix i evoluciona amb podcasts temàtics i dels continguts més destacats.

Entre els programes que no podien faltar hi ha "El matí de Catalunya Ràdio", "El suplement" i l'humor d'"APM?". També "Dies de ràdio", l'espai de Catalunya Ràdio que recupera converses i entrevistes amb veus mítiques dels 35 anys de l'emissora. Els esports també hi tenen presència amb "LaTdT" i "Tot costa".

La cultura, protagonista

Spotify és música i, per això, hem posat els nostres prescriptors i experts musicals al servei dels usuaris d'aquesta plataforma. "Delicatessen", un dels programes més exitosos d'iCat, "El celobert" o "Pista de fusta" ajudaran a trobar perles musicals i a descobrir influències i noves sonoritats. A aquesta tria s'hi afegeixen "5 songs", "iCatTapes" i "A tocar".

El cinema és present de la mà de "La finestra indiscreta" i "Memento" i també les sèries amb "Serioses". Literatura, llibres, autors i lectors trobaran en "Cafè Àsia" i "Ciutat Maragda" els seus ambaixadors.

"Tor, tretze cases i tres morts", ara a Spotify

"Tor, tretze cases i tres morts", la primera sèrie de no-ficció de Catalunya Ràdio, desembarca a Spotify amb el repte de captar més "toreros" i després d'un èxit d'estrena sense precedents.

No serà l'únic programa de Carles Porta, que dona via lliure a la seva passió per la crònica negra a un nou programa: "Crims".

Bons hàbits, educació, innovació i gastronomia

"L'ofici de viure", el programa de referència de divulgació psicològica de Catalunya Ràdio, no podia faltar després de l'èxit del seu podcast a iTunes i iVoox.

El "Revolució 4.0" i el "Popap" portaran a Spotify totes les novetats sobre innovació, tecnologia, tendències i startups.

Famílies, metres i amants de l'educació tenen també els seus podcasts amb "L'ofici d'educar" i "Oxitocina". Els apassionats de la cultura gastronòmica trobaran tambe els seus podcasts amb "La Fonda" i  el nou programa de Catalunya Ràdio "Un restaurant caníbal a Berlín".

L'oferta de Catalunya Ràdio a Spotify inclou també temes socials amb el "Solidaris", ecologia i medi ambient de la mà del "Meteomauri", temes històrics amb l'"En guàrdia", hàbbits saludables a "Sans i estalvis",converses en profunditat amb "El divan" i viategs amb "Els viatges de la gran anaconda".

Amb l'entrada a Spotify, Catalunya Ràdio se suma a "The Guardian", "The New York Times", BBC i Al-Jazeera, mitjans que han apostat per la plataforma com a via per facilitrar l'accés als seus continguts.

Una tardor farcida de novetats digitals

Hi ha alguna cosa més molesta que quedar-se sense dades? L'aplicació per a mòbils i tauletes de Catalunya Ràdio incorporarà una nova funcionalitat que permetrà als usuaris escoltar o veure els continguts de Catalunya Ràdio quan no tinguin connexió a internet. Aquest servei entrarà en vigor abans d'acabar l'any.

Una altra novetat seran les millores de la web de Catalunya Ràdio en la seva versió mòbil per millorar l'experiència d'usuari amb un nou menú i l'optimització de les planes perquè l'accés sigui més àgil.

D'altra banda, Catalunya Música renovarà la seva presència digital amb l'objectiu d'arribar a nous públics i difondre la passió per la música clàssica. L'emissora estrenarà aquesta tardor una nova web i renovarà la seva presència a les xarxes socials.

La nova web potenciarà l'escolta del directe amb un reproductor avançat que oferirà informació addicional relacionada amb l'obra que s'està reproduint. A més del títol i l'autor, l'oient també hi trobarà els intèrprets, el concert del qual forma part i l'obra que es reproduirà a continuació.