ComScore febrer

Catalunya Ràdio bat el seu rècord d'audiència a internet

L'emissora ha incrementat la seva audiència digital un 49% al febrer fins als 357.000 usuaris únics, segons dades de la consultora comScore

Catalunya Ràdio bat el seu rècord a internet. L'audiència ha crescut un 49% al febrer fins els 357.000 usuaris únics a Catalunya, segons dades de la consultora comScore. A nivell d'Espanya, l'audiència també ha estat de rècord al febrer amb 441.000 usuaris únics, un increment del 3%.

Aquestes xifres suposen un increment considerable si es compara amb el desembre, quan l'audiència de l'emissora va arribar als 122.000 usuaris únics. Cal remarcar que aquest balanç positiu coincideix amb l'estrena de la nova app de Catalunya Ràdio fa un mes, que ja ha fet créixer prop d'un 19% el nombre d'usuaris actius a l'aplicació, assolint un nou rècord.

L'àudio més escoltat d'aquest mes de febrer ha estat l'entrevista d"'El suplement" a l'expresidenta de la Comunitat de Madrid Esperanza Aguirre. En segona posició s'ha situat "El matí de Catalunya Ràdio" amb una tertúlia que debatia sobre la possible inhabilitació de Francesc Homs. El tercer àudio més popular ha estat un capítol del programa "El nas de Cleòpatra", que es va emetre fa una dècada, i on Enric Calpena, Vicent Sanchis i Oriol Junqueras teoritzaven sobre una hipotètica Catalunya independent.

Els programes més escoltats durant el febrer han estat "El matí de Catalunya Ràdio", "El suplement", els Informatius i "APM?".

El consum de vídeo també ha tingut una pujada considerable amb un creixement del 190% en el nombre de reproduccions.

Pel que fa a TV3, és la televisió més vista a internet i ha aconseguit superar els 1,3 milions d'usuaris únics que han consumit els seus continguts digitals des d'ordinadors i dispositius mòbils.

La web CCMA ha sumat més d'un milió i mig d'usuaris únics a Catalunya i ha superat per primer cop els dos milions d'usuaris únics a nivell espanyol.