Anar a la navegació principalAnar al contingut
Un país per voltar

Un país per voltar. "Rebrandig" o com adaptar-se a les noves demandes dels turistes

Durada: 5 min
22/05/2017
El turista ja no vol ser només turista. Una aparent contradicció, que fa que els promotors dels destins turístics s'hagin vist obligats als últims anys a fer un replantejament global de la seva estratègia i estar a l'altura d'un nou tipus de client. És el que en màrqueting es coneix com a "Rebranding", o el que és el mateix, repensar l'estratègia per adaptar-se als nous reptes del sector turístic. Ho han analitzat en unes jornades a Tarragona. D'altra banda, l'Associació d'Amics dels Aiguamolls de l'Empordà celebra 25 anys i ofereix una àmplia oferta d'activitats per conèixer millor el Parc Natural i gaudir-ne més. La secretària tècnica de l'entitat, Montse Pasqual, en dona tots els detalls.

Àudios