TOTS ELS ÀUDIOS

S'han trobat 254 resultats.

  • Martí Gironell - Gaspar Hernàndez: podi de vendes de Sant Jordi, correu.cat i Libelista
    Escolta àudio

    Martí Gironell - Gaspar Hernàndez: podi de vendes de Sant Jordi, correu.cat i Libelista

    Martí Gironell i Gaspar Hernàndez venen a "Revolució 4.0" poques hores abans de començar la diada de Sant Jordi. Estaran segur entre els escriptors més venuts i, de fet, ja encapçalen les llistes de vendes. Gironell amb "La força d'un destí" i Hernàndez amb "La dona que no sabia plorar". Parlem de la seva trajectòria i manera de treballar i com van decidir fer un gir professional a la seva vida i creure en ells mateixos. A Catalunya Valley, el nou director de la Fundació.cat, Manel Sanromà i les iniciatives que estan posant en marxa per estendre el correu.cat, que ja té més de 100.000 dominis arreu de la xarxa. A "Emprèn internet", Libelista, una plataforma de venda en línia de llibres, en format paper i digital, adreçat sobretot a les llibreries petites, que tenen així una nova manera d'augmentar vendes . I a "ADN digital", Alberto Delgado ens presenta el seu llibre "La sociedad hiperdigital", que avança les claus del profund canvi que viurà la nostra societat en un futur molt proper.

  • Libelista: L'oportunitat de les llibreries petites per vendre a la xarxa
    Escolta àudio

    Libelista: L'oportunitat de les llibreries petites per vendre a la xarxa

    A"Emprèn internet", en aquest programa especial dedicat a la diada de Sant Jordi 2018 i a la literatura, descobrim Libelista, una plataforma de venda en línia de llibres, en format paper i digital, adreçat sobretot a les llibreries petites, que tenen així una nova manera d'augmentar vendes i clients. Xantal Llavina parla amb Àurea Juan, cap de Logística d'aquesta iniciativa que ja agrupa més de 140 llibreries i ha rebut 180.000 visites. Afirma que tot i que l'ebook està estancat, els lectors segueixen sent fidels.

  • Llibre "La Sociedad hiperdigital": La intel·ligència artificial ens redefinirà com a humans
    Escolta àudio

    Llibre "La Sociedad hiperdigital": La intel·ligència artificial ens redefinirà com a humans

    L'expert en transformació digital Alberto Delgado ens presenta el seu llibre "La sociedad hiperdigital", que avança les claus del profund canvi que viurà la nostra societat en un futur molt proper. La secció "ADN digital", analitza les 10 hiperforces que ja estan presents a les nostres vides i ens dóna les claus per sobreviure a totes les dades que ens arriben ara mateix i com gestionar-les. Delgado assegura també que no ens podem ni imaginar la revolució que significa la intel·ligència artificial. Recomanem els nostres oients aquest llibre per Sant Jordi.

  • Novetat: Ja podem tenir un correu .cat. Voleu saber com?
    Escolta àudio

    Novetat: Ja podem tenir un correu .cat. Voleu saber com?

    A la secció "Catalunya Valley", amb Ricard Castellet, coneixerem el nou director general de la Fundació.cat, Manel Sanromà. Amb ell parlem de les iniciatives que està posant en marxa per estendre el correu .cat arreu de la xarxa. Amb més de 100.000 dominis, la intenció de la Fundació és fer-lo créixer i unir així tecnologia, país i llengua. Parlarem també de la bona salut del català que, ara mateix, és la llengua sense estat més potent a internet. I ens explica les propostes específiques de la Fundació adreçades als internautes per aquest Sant Jordi que hi haurà davant la Pedrera de Barcelona.

  • Martí Gironell-Gaspar Hernàndez: Els seus llibres a la llista dels més venuts per Sant Jordi
    Escolta àudio

    Martí Gironell-Gaspar Hernàndez: Els seus llibres a la llista dels més venuts per Sant Jordi

    Martí Gironell i Gaspar Hernández venen a "Revolució 4.0" poques hores abans de començar la maratoniana diada de Sant Jordi. Tots dos seran segur entre els escriptors més venuts i, de fet, tant l'un com l'altre, encapçalen ja les llistes de vendes prèvies. Gironell amb "La força d'un destí", Premi Ramon Llull 2018, es troba al número 1 en vendes de ficció en català: narra la vida del emprenedor Jean Leon. I Gaspar Hernàndez de "L'ofici de viure" de Catalunya Ràdio, amb la novel·la "La dona que no sabia plorar": la història d'una sexòloga desacomplexada que reprimeix les seves emocions. Ja es troba al número 3 dels més venuts. En l'hora prèvia del dia més important de l'any per a un escriptor descobrim la trajectòria i la manera de treballar d'aquests emprenedors que van decidir fer un gir professional a la seva vida per dedicar-se a la seva passió. Tots dos coincideixen que per enfrontar-se al paper i tirar endavant el projecte d'escriure un llibre, s'ha de creure sempre en un mateix.

  • Sor Lucía Caram i Òscar Camps i publicitat catalana a Netflix
    Escolta àudio

    Sor Lucía Caram i Òscar Camps i publicitat catalana a Netflix

    Xantal Llavina entrevista dos emprenedors socials: la monja Lucía Caram i el fundador de Proactiva Open Arms, Òscar Camps. Amb Caram, parlem de com difonen els missatges sobre injustícies a través de les xarxes socials i els mitjans de comunicació, i com la tecnologia és clau per a les denúncies socials. I Camps, des de Brussel·les, ens explica que el seu vaixell continua retingut a Itàlia. Totsdos coincideixen que s'estan retallant els drets fonamentals a Catalunya i a Europa. Des de Buenos Aires, parlem amb el català Àlvar Sunyol, tot un referent del sector publicitari als EUA. Creador d'Alma DDB, reconeguda per Forbes com una de les 25 agències més importants del segle XXI. Aniol Florensa ens parlarà del seu llibre "Kentucky", i per acabar sabrem per què l'any 2020 el 80% del consum per internet serà en vídeo i serà clau en la comunicació de futur.

  • Àlvar Suñol, el publicista català que revoluciona Netflix
    Escolta àudio

    Àlvar Suñol, el publicista català que revoluciona Netflix

    A la secció ADN Digital, Gil Blancafort ens porta, via Skype, el publicista català Àlvar Suñol, resident a Miami i tot un referent del sector publicitari als EUA. Creador d'Alma DDB, reconeguda per Forbes com una de les 25 agències més importants del segle XXI, l'entrevistem des de Buenos Aires, on està treballant aquests dies. Ens explica com s'ha gestat una campanya per promocionar la sèrie "Narcos" de Netflix, que s'ha fet viral, i ens assegura que la creativitat forma part de l'ADN de Catalunya.

  • Aniol Florensa: de guionista a pollastre digital
    Escolta àudio

    Aniol Florensa: de guionista a pollastre digital

    Marc Cortés, a la secció "Catalunya Valley", ens presenta Aniol Florensa, guionista i escriptor exemple de la transformació digital d'una persona. Transformació que també ha portat a l'estudi del "Revolució", on ha arribat vestit de pollastre assassí, com els que surten a la seva novel·la "Kentucky", que s'ha donat a conèixer íntegrament a través de les xarxes socials. Aniol Florensa també és el creador del canal de Youtube "Marca Blanca" que acumula més de cinc milions de visites.

  • Sor Lucía Caram, Òscar Camps: "Estan retallant drets fonamentals a Catalunya i a Europa"
    Escolta àudio

    Sor Lucía Caram, Òscar Camps: "Estan retallant drets fonamentals a Catalunya i a Europa"

    Aquesta setmana el "Revolució 4.0" se centra en l'emprenedoria social. Xantal Llavina entrevista dos emprenedors socials: Sor Lucía Caram i el fundador de Proactiva Open Arms, Òscar Camps. Amb Caram, parlem de com es difonen els missatges sobre injustícies a través de les xarxes socials i mitjans de comunicació i com la tecnologia és clau per fer conèixer les denúncies socials a tot el món. I Camps, des de Brussel·les, ens explica que el seu vaixell continua retingut a Itàlia. Tots dos coincideixen que s'estan retallant els drets fonamentals a Catalunya i a Europa, i que les llibertats socials estan greument amenaçades. Denuncien que no interessa humanitzar la humanitat i que cal que ens aixequm del sofà per donar suport als que ho necessiten. Camps, des de Brussel·les, ens explica que dilluns mateix volen tenir un altre vaixell per seguir rescatant gent. Tots dos coincideixen que cal fer una revolució humanitària al món i implicar més consciències en tots els sentits.

  • L'any 2020, el 80% del consum per internet serà vídeo
    Escolta àudio

    L'any 2020, el 80% del consum per internet serà vídeo

    A "Connexions", Fran Soley ha convidat Judith Sáez, directora de Serveis al Client de l'agència Zoom, per parlar de com es dissenyen estratègies digitals per millorar la relació de les marques de gran consum amb els seus clients. Les xarxes han passat de ser un megàfon per a les empreses a convertir-se en un canal de conversa marca-usuari, però l'estrella del futur serà, segons ens asseguren, el vídeo, que acapararà el 80% del consum per internet.

  • "FAQS" revoluciona les nits de TV3, estudis de mercat en tres hores i Marketplace català de barri
    Escolta àudio

    "FAQS" revoluciona les nits de TV3, estudis de mercat en tres hores i Marketplace català de barri

    Xantal Llavina entrevista Laura Rosel, presentadora i codirectora del "Preguntes freqüents", i Tian Riba, codirector del programa. El "FAQS" triomfa les nits de dissabte de TV3. Tot i el seu èxit, confessen que no fan el programa que volen perquè no hi van tots els polítics als quals conviden. Tots dos han vingut a "Revolució 4.0" per parlar de com es fa un dels programes més innovadors i seguits de la televisió pública catalana actual. Descobrim Tiendeo, una plataforma que ofereix tots els catàlegs disponibles a la nostra ciutat o zona, afegint-hi la geolocalització per facilitar als usuaris la ubicació geogràfica. Sabrem com funciona Snappy, una empresa que revoluciona els estudis de mercat i les negociacions empresarials oferint informació fiable en només tres hores. I per acabar, Manzaning, una aplicació creada per potenciar el comerç de proximitat, que posa mercats municipals i petites botigues d'alimentació a l'abast de l'usuari en un sol clic.

  • App catalana de catàlegs en línia amb 35 milions d'usuaris al món
    Escolta àudio

    App catalana de catàlegs en línia amb 35 milions d'usuaris al món

    Amb Ricard Castellet, a "Catalunya Valley", descobrim Tiendeo, una plataforma que ofereix tota mena de catàlegs comercials en línia. Parlem amb una de les seves fundadores, Eva Martín, que ens explica els orígens i el funcionament de l'aplicació. El servei ensenya els catàlegs disponibles a la nostra ciutat o zona, i hi afegeix la geolocalització per facilitar als usuaris la ubicació geogràfica. Aquesta startup catalana, fundada el 2011, ja té 120 treballadors, més de 35 milions d'usuaris mensuals i té presència a més de 35 països, amb una facturació de set milions d'euros que aquest any vol arribar als deu.

  • Xat directe amb venedors de mercats i comerç de barri
    Escolta àudio

    Xat directe amb venedors de mercats i comerç de barri

    A "Emprèn internet" la protagonista de la secció serà Manzaning, una aplicació creada per potenciar el comerç de proximitat, posant mercats municipals i petites botigues d'alimentació a l'abast de l'usuari amb un sol clic. Alexandre González Capel parla amb la seva fundadora, Eva Tomàs, que ens explica que el seu catàleg ja té més de 150 comerços de barri i que, a diferència d'altres aplicacions de compra en línia, ells ofereixen la possibilitat de parlar directament, mitjançant xats, amb els venedors i així resoldre els dubtes puntuals que es presentin a l'hora de comprar.

  • Com es poden fer estudis de mercat fiables en només tres hores?
    Escolta àudio

    Com es poden fer estudis de mercat fiables en només tres hores?

    Yolanda Pérez ens presenta Snappy, una empresa que revoluciona els estudis de mercat i les negociacions empresarials de grans marques comercials. Els seus CEOs, Jordi Ferrer i Borja Ormaechea, en expliquen que en només tres hores ofereixen informació fiable i contrastada a les empreses que necessiten prendre una decisió amb urgència sobre un producte o una estratègia. La clau, asseguren, és preguntar-ho als usuaris en temps real, a través del mòbil, cosa que facilita que les empreses puguin prendre decisions ràpidament i amb eficàcia.

  • Rosel i Riba: "Alguns polítics es queixen de falta de pluralitat però mai volen venir al 'FAQS'"
    Escolta àudio

    Rosel i Riba: "Alguns polítics es queixen de falta de pluralitat però mai volen venir al 'FAQS'"

    Xantal Llavina entrevista Laura Rosel, presentadora i codirectora del "Preguntes freqüents", i Tian Riba, codirector del programa. El "FAQS" ha revolucionat les nits de dissabte de TV3 amb gran èxit d'audiència. Els dos han vingut al "Revolució 4.0" per parlar de com es cuina un dels programes més innovadors i seguits de la televisió pública catalana actual. Tot i el seu èxit, amb quotes del 20 al 28%, confessen que no fan el programa que volen perquè no hi van tots els polítics de tots els partits que hi conviden. Ens expliquen la cuina del programa i com el preparen, i són conscients que l'actualitat política ha generat un gran interès mediàtic.