Catalunya Valley

S'han trobat 51 resultats.

  • La clau del Mobile World Congress serà el 5G
    Escolta àudio

    La clau del Mobile World Congress serà el 5G

    Aquesta setmana comença el Mobile World Congress i de les seves novetats en parlem a la secció "Catalunya Valley". Ricard Castellet i Dani Viniegra, responsable de l'empresa Ikomobi, analitzen què ens trobarem en aquest gran esdeveniment mundial. Asseguren que veurem la plena integració de la tecnologia en la vida de les persones, que les converses amb màquines seran un dels punts forts, que els smartphones fins i tot podran saber el nostre estat d'ànim i que tot això serà possible gràcies al 5G.

  • Fotocasa: Comprar pisos en euros o bitcoins?
    Escolta àudio

    Fotocasa: Comprar pisos en euros o bitcoins?

    Marc Cortés, a la secció "Catalunya Valley", ens planteja un tema de qual s'ha parlat molt els darrers dies: comprar pisos en bitcoins. Per això ens porta Anaïs López, directora de comunicació del portal immobiliari Fotocasa. Amb ella parlem del fenomen, de si serà una moda que passarà o si, al contrari, l'ús de les monedes virtuals serà cada cop més freqüent en transaccions comercials. També analitzarem el comportament dels venedors i sabrem si aposten, o no, per aquesta nova forma de comprar i vendre.

  • Atrápalo: 18 anys d'oci gràcies al comerç en línia
    Escolta àudio

    Atrápalo: 18 anys d'oci gràcies al comerç en línia

    Ricard Castellet, a la secció "Catalunya Valley", parla amb Eva Rosell, global product manager d'aquesta plataforma pionera que des de fa divuit anys posa l'oci a disposició de tothom. L'any passat va vendre més de dos milions d'entrades a espectacles, 640.000 persones van dormir en hotels que formaven part de la seva oferta i fins i tot podem dir que 118.000 persones van menjar sushi gràcies a ells. Però no només estan pendents del negoci. Coneixerem també la seva vocació solidaria i els projectes Atrápalo Social.

  • Xavi Berneda: "Diuen que Munich és l'Apple de les sabatilles esportives"
    Escolta àudio

    Xavi Berneda: "Diuen que Munich és l'Apple de les sabatilles esportives"

    A la secció "Catalunya Valley", Jordi Pi parla amb Xavi Berneda, un empresari emprenedor que va convertir el negoci familiar en una empresa d'èxit gràcies a internet. Munich ha apostat seriosament per l'"e-commerce" i, gràcies a això, ven més d'un milió de sabatilles l'any. Berneda està convençut que la clau és pensar en la satisfacció del consumidor, i que un dels seus objectius és ser la lovemark catalana. Afirma que sense marca no hi ha companyia i que la idea és transmetre que portar unes Munich no és portar qualsevol cosa.

  • Capital Cell: Invertir per canviar el món, guanyant diners
    Escolta àudio

    Capital Cell: Invertir per canviar el món, guanyant diners

    A la secció "Catalunya Valley", Ricard Castellet parla amb Daniel Oliver, CEO de Capital Cell, una empresa centrada a posar en contacte inversors i projectes en el món de la biotecnologia, una disciplina científica que, diuen els experts, protagonitzarà una gran revolució tecnològica en els pròxims anys. Segons ens expliquen, la clau és invertir en projectes d'impacte social i amb potencial per aconseguir gran rendibilitat. I asseguren que el seu èxit és portar la inversió a gent que mai ho havia fet i menys en aquest sector.

  • Oriol Iglesias, ESADE: El secret de les marques que duren 100 anys
    Escolta àudio

    Oriol Iglesias, ESADE: El secret de les marques que duren 100 anys

    Per què triomfen unes marques i no unes altres? A la secció "Catalunya Valley", Marc Cortés ens porta a Oriol Iglesias, professor d'ESADE i expert en Màrqueting, autor del llibre "¡Quiero esa marca!" Amb ell parlarem del que fa que una marca sigui desitjable i de quina manera han d'evolucionar per seguir estant presents en el mercat. També sabrem quin és el paper que hi té la digitalització en els últims temps i descobrirem exemples de marques que han aconseguit adaptar-se a les noves tendències i mantenir-se amb èxit.

  • Ulule: Petits inversors per a grans projectes
    Escolta àudio

    Ulule: Petits inversors per a grans projectes

    A la secció "Catalunya Valley", Ricard Castellet ens presenta Marta Antúnez, directora general d'Ulule a l'estat espanyol. Amb ella parlarem d'aquesta plataforma de crowdfunding, o micromecenatge, que amb només 6 anys, ha aconseguit ser líder a Europa. Amb més de 18.000 projectes finançats i uns 1,8 milions de membres arreu del món, Ulule dona suport a projectes creatius, innovadors, emprenedors i socials en qualsevol camp i té com a prioritat principal, ajudar projectes que tinguin impacte en una comunitat.

  • Un de cada tres catalans marxen per Nadal
    Escolta àudio

    Un de cada tres catalans marxen per Nadal

    Marc Cortés, de RocaSalvatella, ens porta un tema d'actualitat emmarcat en les festes nadalenques. La tradició que diu que "per Nadal, cada ovella al seu corral" sembla que no és certa del tot, ja que, segons un estudi realitzat per la plataforma Airbnb, un de cada tres catalans té previst viatjar durant les festes. Parlem amb Mònica Clivillé d'aquest hàbit cada cop més estès, però també dels motius que porten els estrangers a visitar-nos. Les escapades a casa nostra tenen dos pilars: la cultura i la gastronomia.

  • Camil Roca d'Ogilvy: "A la publicitat hi ha grans creatius, però no marques valentes"
    Escolta àudio

    Camil Roca d'Ogilvy: "A la publicitat hi ha grans creatius, però no marques valentes"

    A la secció "Catalunya Valley", Jordi Pi parla amb un dels grans creatius de l'agència de publicitat Ogilvy: Camil Roca. Amb ell repassem com s'està vivint la digitalització del sector i com la tecnologia ajuda a desenvolupar idees publicitàries revolucionàries. Afirma que tenim molt bons creatius, però que les marques han de ser més valentes a l'hora de fer realitat idees trencadores. I també repassem amb ell els anuncis de La Marató de TV3, campanya de la qual són responsables des de fa molts anys.

  • Airbnb: "S'ha acabat per sempre el relloguer de pisos"
    Escolta àudio

    Airbnb: "S'ha acabat per sempre el relloguer de pisos"

    A la secció "Catalunya Valley", Ricard Castellet fa balanç d'una empresa que ha revolucionat Barcelona: Airbnb. Amb Sergio Vinay, responsable de Polítiques Públiques, repassem les línies mestres de la companyia, que afirma que ha normalitzat les relacions amb l'Ajuntament de la ciutat i, sobretot, que està controlant molt seriosament la qüestió del relloguer de pisos i cases. N'han eliminat 2.500 a Barcelona. També ens explica que la seva aposta de futur són les ciutats i les experiències al seu voltant.

  • Els directius només treuen un 6 en transformació digital
    Escolta àudio

    Els directius només treuen un 6 en transformació digital

    Marc Cortés ens porta Gerard Vélez, director de Transformació Digital de RocaSalvatella. Amb ell parlem d'un estudi que han fet juntament amb l'escola de negocis EADA, que ofereix dades molt interessants sobre com encaren la digitalització les empreses i els seus directius. Pel que explica, encara hi ha feina a fer perquè la nota mitjana dels directius és un 6. L'estudi conclou que tot i que a la vida quotidiana sí que han adoptat la transformació digital, a l'hora d'aplicar-la als negocis, els falta entendre quina és l'estratègia digital per objectius que han d'aplicar per treure'n rendiment.

  • BWom: coaching digital de salut femenina
    Escolta àudio

    BWom: coaching digital de salut femenina

    A la secció "Catalunya Valley", Ricard Castellet, coincidint amb el Dia de la Dona Emprenedora, ens porta Helena Torres de BWom, una aplicació centrada en un àmbit tan necessari com és el de la salut, i més concretament, la femenina. La idea era crear una eina tecnològica accessible a moltes dones i que tingués un impacte positiu a les seves vides, amb la intenció de trencar els tabús sobre la intimitat femenina. BWom va rebre el premi Fidem 2017, creat per la Fundació Internacional de la Dona Emprenedora.

  • La transformació digital d'Esade
    Escolta àudio

    La transformació digital d'Esade

    A la secció "Catalunya Valley", Marc Cortés ha vingut acompanyat de Julio Villalobos, director de màrqueting d'Esade, per parlar de la transformació d'aquesta escola de negocis, considerada como una de les millors del món. Si fa cinc anys la proporció en els estudis era de 90% de continguts analògics i 10% digitals, avui en dia podem afirmar que s'han invertit les xifres i que la intenció de l'escola és utilitzar majoritàriament els mitjans digitals sense perdre la coherència com a marca.

  • Nuclio: Constructora d'empreses d'èxit
    Escolta àudio

    Nuclio: Constructora d'empreses d'èxit

    A la secció "Catalunya Valley", Ricard Castellet ha vingut acompanyat per Maria Hidalgo, cofundadora i responsable de M&A and investments de Nuclio, una empresa que construeix altres empreses després d'haver investigat models d'èxit en altres països. Fa pocs dies, a més, van celebrar el Nuclio Week End on 38 emprenedors de 9 països diferents, van treballar en cinc idees centrades en "big data", publicitat, pharma, automoció i fashion...

  • Afortunado: Un vi que no fa publicitat; fa continguts
    Escolta àudio

    Afortunado: Un vi que no fa publicitat; fa continguts

    A la secció "Catalunya Valley", Jordi Pi ens porta Luis Barrero per parlar d'Afortunado, una marca de vi blanc que ha apostat per una nova manera de moure's a les xarxes per promocionar-se. Posant el consumidor al centre de totes les seves estratègies, creen diferents experiències al voltant del vi que es projecten a les xarxes socials, i fan que sigui el client qui gestioni el seu contingut. Afirmen que els moments són de les persones i que el vi és un vehicle per gaudir-ne.