Catalunya Valley

S'han trobat 21 resultats.

  • Brava Fabrics i ESADE: camises de crac
    Escolta àudio

    Brava Fabrics i ESADE: camises de crac

    Ivan Monells, el 50% de l'empresa Brava Fabrics, és el convidat que Marc Cortés porta a la secció "Catalunya Valley". Aquests fabricants de les camises que, per exemple, portava Joel Joan a la sèrie "El crac" reconeixien que el seu projecte empresarial no ve de l'Índia, sinó d'un disseny atrevit i diferent, fabricat a Catalunya mateix. El projecte neix a ESADE i la marca, nascuda a les xarxes socials, ja ha venut unes 30.000 camises arreu del món. La seva facturació està al voltant del milió d'euros. Un bon cas d'èxit empresarial.

  • Gerard Olivé: "Automoció, entrega immediata i assegurances: el futur de les 'start-ups'"
    Escolta àudio

    Gerard Olivé: "Automoció, entrega immediata i assegurances: el futur de les 'start-ups'"

    Ricard Castellet ens porta Gerard Olivé, fundador de BeRepublic y BeAgency, co-fundador d'Antai Venture Builder i CEO de Garapa. També es membre de la junta directiva de Barcelona Tech City: podríem dir-ne que és la definició exacta del que és un emprenedor d'èxit. Ens diu que ser emprenedor és una feina a temps complet i que Barcelona és ciutat de referència per a empreses digitals. Des d'Antai, ha creat "start-ups" d'èxit que han crescut molt en poc temps, com Wallapop, Glovo, Corner Job, Deliberry i Carnovo, entre d'altres. Ara mateix, els seus negocis ja són a 8 països, amb oficines pròpies. Ens diu que l'automoció, l'entrega immediata, les assegurances... són sectors que ofereixen serveis i que encara no estan digitalitzats són el futur.

  • Oriol Jara, nou director de les tardes de TV3, sorprendrà els espectadors
    Escolta àudio

    Oriol Jara, nou director de les tardes de TV3, sorprendrà els espectadors

    Ricard Castellet ens porta l'Oriol Jara què és com un home del renaixement digital. Ha dissenyat els canals de xarxes de "Crackòvia" i "Polònia" de de Minoria Absoluta, amb vídeos de milions de visualitzacions a Catalunya, l'estat espanyol i Amèrica Llatina; és guionista; ha escrit un llibre titulat "Kim Jong-un, estimat diari" dedicat, amb molta conya, al líder de Corea del Nord i, després de l'estiu, dirigirà el nou programa de tardes de TV3: "Tarda oberta" amb Ruth Jiménez i Vador Lladó. Ens ha explicat alguns detalls del nou programa. Transgressor, original i atrevit ha assegurat a Llavina i Castellet que, sens dubte, el més gran entreteniment que es pot tenir... és el sexe!

  • Airbnb vol que s'aprovi el decret de turisme del govern
    Escolta àudio

    Airbnb vol que s'aprovi el decret de turisme del govern

    Amb Marc Cortés conversem amb el director general d'Airbnb per a Espanya i Portugal, Arnau Muñoz. Muñoz ens diu que Airbnb ha canviat la manera de viatjar de la gent i que, a Barcelona, el 10% de la població l'ha utilitzat o com a amfitrió o com a hoste. Les xifres aconseguides en menys de 10 anys d'existència són molt altes. L'any 2016 parlem de dos milions de propietats localitzades en 34.000 ciutats de 194 països. I tot això en una companyia que ara mateix està valorada en més de 25.000 milions de dòlars. A San Francisco, que a més és la ciutat on va néixer, han arribat a un acord i ja poden operar sense problema. També han arribat a un acord a 200 ciutats del món i esperen que ara arribi a Barcelona, on es calcula que pernocten, amb Airbnb, més de 900.000 persones l'any. A més la companyia s'ha associat amb Barcelona Tech City i ara han creat el concurs Airbnb Travel Tech Award, per a "start-ups" de turisme i tecnologia. El premi són 12.000 euros. Escolta'ns si hi vols participar!

  • La publicitat digital ja mou 1.500 milions d'euros
    Escolta àudio

    La publicitat digital ja mou 1.500 milions d'euros

    En 3 anys, la publicitat digital podria superar la publicitat que s'emet per TV, tal com passa als Estats Units. A la secció "Catalunya Valley", Marc Cortés, director general de Roca Salvatella, ens porta Antonio Traugott, director general de IAB Spain, l'associació que representa el sector de la publicitat i la comunicació digital. Ells són els organitzadors de Pasarela Mobile, una cita que ha reunit a Barcelona més de 300 directius del món de la comunicació digital, amb l'objectiu d'oferir visibilitat als projectes més emprenedors i amb més projecció dels sectors de Mobile i New Media. Ens expliquen alguns dels 21 projectes finalistes de "start-ups" més innovadors de l'any, com, per exemple: Rehand, OnTruck o 21 buttons.

  • La generació Z, el futur, vol respostes immediates de les marques
    Escolta àudio

    La generació Z, el futur, vol respostes immediates de les marques

    Vivim envoltats de marques. De marques i dels missatges que aquestes marques ens fan arribar contínuament quan naveguem per les xarxes. En parlem amb Ricard Castellet i Anna López, que és experta en anàlisi de tendències, creació de continguts per la xarxa, PR digital i planificació de campanyes i compra de mitjans. Ens diu que el ChatBot és el futur de la comunicació digital i que en el màrqueting digital s'ha de mirar molt el que passa fora les xarxes. Que es gasten 4 milions de euros, davant dels 40/50 milions d'euros que les marques que es poden gastar a la televisió. Milennials i generació Z són els objectes del desig de les marques.

  • Fangazing: la digitalització dels clubs de fans
    Escolta àudio

    Fangazing: la digitalització dels clubs de fans

    Marc Cortés, director general de RocaSalvatella, ha parlat amb Uri Bonet, bateria de Love of Lesbian, de la proposta Fangazing que revoluciona i fa evolucionar el món dels artistes i dels fans. Definida com una e-commerce d'emocions, Fangazing busca la manera de rendibilitzar els seguidors d'artistes oferint-los continguts específics i exclusius. A més, ens han proposat un concurs per sortejar dues samarretes de Love of Lesbian.

  • Més de 23.000 catalans són amfitrions d'Airbnb
    Escolta àudio

    Més de 23.000 catalans són amfitrions d'Airbnb

    Airbnb mou 1.000 milions d'euros a Barcelona. A la secció "Catalunya Valley", amb Ricard Castellet, la protagonista ha estat la plataforma de reserva d'allotjaments que ha revolucionat la manera d'entendre el turisme. Hem parlat amb una amfitriona d'hostes, una persona que lloga una habitació de casa seva. L'any 2016, a Barcelona, 16.100 persones van ser amfitrions com la Beatriz. I a tot Catalunya, gairebé 24.000. El perfil mitjà de l'amfitrió és d'una persona de 38 anys (gairebé com la Beatriz, que en té 41) que allotja viatgers 66 nits l'any. Rebre visitants alemanys, francesos i americans comença a ser una tendència de l'economia col·laborativa.

  • La campanya de Messi per ajudar nens amb càncer recull 4 milions
    Escolta àudio

    La campanya de Messi per ajudar nens amb càncer recull 4 milions

    A la secció "Catalunya Valley", de Marc Cortés, ens ha acompanyat el creador de la campanya a les xarxes, protagonitzada per Leo Messi i que té un objectiu solidari i molt necessari: la construcció del Pediatric Cancer Center a l'hospital Sant Joan de Déu. #paralosvalientes és un exemple d'una campanya que ha nascut a les xarxes, es difon per les xarxes, i que ha aconseguit recaptar més de 4 milions d'euros. Tot i que recordem que en falten més, cal arribar als 30 milions perquè el Pediatric Cancer Center de Sant Joan de Déu sigui una realitat!

  • Una plataforma catalana, d'hotels per hores, triomfa
    Escolta àudio

    Una plataforma catalana, d'hotels per hores, triomfa

    A la secció Catalunya Valley amb Ricard Castellet ens ha acompanyat el creador d'una plataforma en línia dedicada a gestionar la contractació d'habitacions d'hotel per hores. Ja estan presents en 2.700 hotels del món. Christian Rodríguez, fundador de Byhours explica com pots llogar una habitació d'hotel per hores de manera més econòmica. A més, recentment ha publicat el llibre "Despegar", que és ple de reflexions i consells interessants per a la gent que vol emprendre. I diu coses com: Si vols emprendre, en moments clau, hauràs de prendre moltes decisions en solitari.

  • Tu&Co: la diferència entre ecommerce i Marketplace
    Escolta àudio

    Tu&Co: la diferència entre ecommerce i Marketplace

    A la secció "Catalunya Valley", Marc Cortés ens ha portat el creador d'una empresa dedicada a vendre en línia productes per al bricolatge, Joan Gallego, CEO de Tu&Co. Amb ell hem parlat d'e-commerce i de marketplace, dues maneres d'apostar pel comerç a Internet. Es tracta d'una empresa catalana que ven per Internet productes per a la llar, volen ser el Leroy Merlin d'Internet.

  • Tviso: continguts gratuïts, legals a un clic
    Escolta àudio

    Tviso: continguts gratuïts, legals a un clic

    A la secció "Catalunya Valley", amb Ricard Castellet, ens ha acompanyat Oriol Solé, un emprenedor que ha creat Tviso, un servei de recerca de pel·lícules i sèries per internet. Posen al teu abast més de 26.000 sèries, 200.000 pel·lícules, 25.000 documentals i 5.800 programes de televisió. Solé creu que serà la TV del futur. Ha signat un acord d'inversió d'1,5 milions d'euros amb els inversors de capital risc Inveready, Cabiedes & Partners i Evolvia, de manera que reforçarà el seu producte i afrontarà l'expansió internacional.

  • L'empresa catalana Deporvillage: 22 milions d'euros i 300.000 clients
    Escolta àudio

    L'empresa catalana Deporvillage: 22 milions d'euros i 300.000 clients

    A la secció "Catalunya Valley", amb Marc Cortés, hem parlat amb Xavier Pladellorens, fundador de Deporvillage, una empresa de distribució en línia de material esportiu a Manresa que en pocs anys de vida s'ha convertit en una empresa líder en el seu sector al sud d'Europa. A més, ha triomfat en la venda de material esportiu, sense vendre res de futbol. El que va començar com una conversa informal fa 7 anys ha evolucionat a 300.000 clients, un "e-commerce" d'èxit.

  • Norwegian aposta pel Prat  amb nous vols internacionals
    Escolta àudio

    Norwegian aposta pel Prat amb nous vols internacionals

    A la secció Catalunya Valley, amb Ricard Castellet, hem parlat amb Alfons Claver, responsable de les relacions institucionals de Norwegian Air, que ha apostat per l'aeroport del Prat com a seu de molts vols transoceànics. És una companyia d'aviació noruega que amplia rutes a Amèrica, tant als Estats Units com a Sud-amèrica, des del Prat. En deu anys, ha crescut un 34 per cent el nombre de passatgers que passa per l'aeroport del Prat. Poder connectar amb les "start-ups" de Califòrnia-Catalunya és un dels plans.

  • SocialCar: "200.000 usuaris ja s'han enganxat a compartir cotxe"
    Escolta àudio

    SocialCar: "200.000 usuaris ja s'han enganxat a compartir cotxe"

    A la secció "Catalunya Valley", amb Marc Cortés, director general de Roca Salvatella, hem parlat d'un nou concepte de lloguer de cotxes: l'empresa SocialCar. Una mena d'Airbnb al sector de l'automòbil. Amb la seva creadora hem esbrinat com funciona i també com serà la mobilitat del futur. SocialCar és un bon exemple d'economia col·laborativa.