Catalunya Valley

S'han trobat 31 resultats.

  • Oriol Iglesias, ESADE: El secret de les marques que duren 100 anys
    Escolta àudio

    Oriol Iglesias, ESADE: El secret de les marques que duren 100 anys

    Per què triomfen unes marques i no unes altres? A la secció "Catalunya Valley", Marc Cortés ens porta a Oriol Iglesias, professor d'ESADE i expert en Màrqueting, autor del llibre "¡Quiero esa marca!" Amb ell parlarem del que fa que una marca sigui desitjable i de quina manera han d'evolucionar per seguir estant presents en el mercat. També sabrem quin és el paper que hi té la digitalització en els últims temps i descobrirem exemples de marques que han aconseguit adaptar-se a les noves tendències i mantenir-se amb èxit.

  • Ulule: Petits inversors per a grans projectes
    Escolta àudio

    Ulule: Petits inversors per a grans projectes

    A la secció "Catalunya Valley", Ricard Castellet ens presenta Marta Antúnez, directora general d'Ulule a l'estat espanyol. Amb ella parlarem d'aquesta plataforma de crowdfunding, o micromecenatge, que amb només 6 anys, ha aconseguit ser líder a Europa. Amb més de 18.000 projectes finançats i uns 1,8 milions de membres arreu del món, Ulule dona suport a projectes creatius, innovadors, emprenedors i socials en qualsevol camp i té com a prioritat principal, ajudar projectes que tinguin impacte en una comunitat.

  • Un de cada tres catalans marxen per Nadal
    Escolta àudio

    Un de cada tres catalans marxen per Nadal

    Marc Cortés, de RocaSalvatella, ens porta un tema d'actualitat emmarcat en les festes nadalenques. La tradició que diu que "per Nadal, cada ovella al seu corral" sembla que no és certa del tot, ja que, segons un estudi realitzat per la plataforma Airbnb, un de cada tres catalans té previst viatjar durant les festes. Parlem amb Mònica Clivillé d'aquest hàbit cada cop més estès, però també dels motius que porten els estrangers a visitar-nos. Les escapades a casa nostra tenen dos pilars: la cultura i la gastronomia.

  • Camil Roca d'Ogilvy: "A la publicitat hi ha grans creatius, però no marques valentes"
    Escolta àudio

    Camil Roca d'Ogilvy: "A la publicitat hi ha grans creatius, però no marques valentes"

    A la secció "Catalunya Valley", Jordi Pi parla amb un dels grans creatius de l'agència de publicitat Ogilvy: Camil Roca. Amb ell repassem com s'està vivint la digitalització del sector i com la tecnologia ajuda a desenvolupar idees publicitàries revolucionàries. Afirma que tenim molt bons creatius, però que les marques han de ser més valentes a l'hora de fer realitat idees trencadores. I també repassem amb ell els anuncis de La Marató de TV3, campanya de la qual són responsables des de fa molts anys.

  • Airbnb: "S'ha acabat per sempre el relloguer de pisos"
    Escolta àudio

    Airbnb: "S'ha acabat per sempre el relloguer de pisos"

    A la secció "Catalunya Valley", Ricard Castellet fa balanç d'una empresa que ha revolucionat Barcelona: Airbnb. Amb Sergio Vinay, responsable de Polítiques Públiques, repassem les línies mestres de la companyia, que afirma que ha normalitzat les relacions amb l'Ajuntament de la ciutat i, sobretot, que està controlant molt seriosament la qüestió del relloguer de pisos i cases. N'han eliminat 2.500 a Barcelona. També ens explica que la seva aposta de futur són les ciutats i les experiències al seu voltant.

  • Els directius només treuen un 6 en transformació digital
    Escolta àudio

    Els directius només treuen un 6 en transformació digital

    Marc Cortés ens porta Gerard Vélez, director de Transformació Digital de RocaSalvatella. Amb ell parlem d'un estudi que han fet juntament amb l'escola de negocis EADA, que ofereix dades molt interessants sobre com encaren la digitalització les empreses i els seus directius. Pel que explica, encara hi ha feina a fer perquè la nota mitjana dels directius és un 6. L'estudi conclou que tot i que a la vida quotidiana sí que han adoptat la transformació digital, a l'hora d'aplicar-la als negocis, els falta entendre quina és l'estratègia digital per objectius que han d'aplicar per treure'n rendiment.

  • BWom: coaching digital de salut femenina
    Escolta àudio

    BWom: coaching digital de salut femenina

    A la secció "Catalunya Valley", Ricard Castellet, coincidint amb el Dia de la Dona Emprenedora, ens porta Helena Torres de BWom, una aplicació centrada en un àmbit tan necessari com és el de la salut, i més concretament, la femenina. La idea era crear una eina tecnològica accessible a moltes dones i que tingués un impacte positiu a les seves vides, amb la intenció de trencar els tabús sobre la intimitat femenina. BWom va rebre el premi Fidem 2017, creat per la Fundació Internacional de la Dona Emprenedora.

  • La transformació digital d'Esade
    Escolta àudio

    La transformació digital d'Esade

    A la secció "Catalunya Valley", Marc Cortés ha vingut acompanyat de Julio Villalobos, director de màrqueting d'Esade, per parlar de la transformació d'aquesta escola de negocis, considerada como una de les millors del món. Si fa cinc anys la proporció en els estudis era de 90% de continguts analògics i 10% digitals, avui en dia podem afirmar que s'han invertit les xifres i que la intenció de l'escola és utilitzar majoritàriament els mitjans digitals sense perdre la coherència com a marca.

  • Nuclio: Constructora d'empreses d'èxit
    Escolta àudio

    Nuclio: Constructora d'empreses d'èxit

    A la secció "Catalunya Valley", Ricard Castellet ha vingut acompanyat per Maria Hidalgo, cofundadora i responsable de M&A and investments de Nuclio, una empresa que construeix altres empreses després d'haver investigat models d'èxit en altres països. Fa pocs dies, a més, van celebrar el Nuclio Week End on 38 emprenedors de 9 països diferents, van treballar en cinc idees centrades en "big data", publicitat, pharma, automoció i fashion...

  • Afortunado: Un vi que no fa publicitat; fa continguts
    Escolta àudio

    Afortunado: Un vi que no fa publicitat; fa continguts

    A la secció "Catalunya Valley", Jordi Pi ens porta Luis Barrero per parlar d'Afortunado, una marca de vi blanc que ha apostat per una nova manera de moure's a les xarxes per promocionar-se. Posant el consumidor al centre de totes les seves estratègies, creen diferents experiències al voltant del vi que es projecten a les xarxes socials, i fan que sigui el client qui gestioni el seu contingut. Afirmen que els moments són de les persones i que el vi és un vehicle per gaudir-ne.

  • Brava Fabrics i ESADE: camises de crac
    Escolta àudio

    Brava Fabrics i ESADE: camises de crac

    Ivan Monells, el 50% de l'empresa Brava Fabrics, és el convidat que Marc Cortés porta a la secció "Catalunya Valley". Aquests fabricants de les camises que, per exemple, portava Joel Joan a la sèrie "El crac" reconeixien que el seu projecte empresarial no ve de l'Índia, sinó d'un disseny atrevit i diferent, fabricat a Catalunya mateix. El projecte neix a ESADE i la marca, nascuda a les xarxes socials, ja ha venut unes 30.000 camises arreu del món. La seva facturació està al voltant del milió d'euros. Un bon cas d'èxit empresarial.

  • Gerard Olivé: "Automoció, entrega immediata i assegurances: el futur de les 'start-ups'"
    Escolta àudio

    Gerard Olivé: "Automoció, entrega immediata i assegurances: el futur de les 'start-ups'"

    Ricard Castellet ens porta Gerard Olivé, fundador de BeRepublic y BeAgency, co-fundador d'Antai Venture Builder i CEO de Garapa. També es membre de la junta directiva de Barcelona Tech City: podríem dir-ne que és la definició exacta del que és un emprenedor d'èxit. Ens diu que ser emprenedor és una feina a temps complet i que Barcelona és ciutat de referència per a empreses digitals. Des d'Antai, ha creat "start-ups" d'èxit que han crescut molt en poc temps, com Wallapop, Glovo, Corner Job, Deliberry i Carnovo, entre d'altres. Ara mateix, els seus negocis ja són a 8 països, amb oficines pròpies. Ens diu que l'automoció, l'entrega immediata, les assegurances... són sectors que ofereixen serveis i que encara no estan digitalitzats són el futur.

  • Oriol Jara, nou director de les tardes de TV3, sorprendrà els espectadors
    Escolta àudio

    Oriol Jara, nou director de les tardes de TV3, sorprendrà els espectadors

    Ricard Castellet ens porta l'Oriol Jara què és com un home del renaixement digital. Ha dissenyat els canals de xarxes de "Crackòvia" i "Polònia" de de Minoria Absoluta, amb vídeos de milions de visualitzacions a Catalunya, l'estat espanyol i Amèrica Llatina; és guionista; ha escrit un llibre titulat "Kim Jong-un, estimat diari" dedicat, amb molta conya, al líder de Corea del Nord i, després de l'estiu, dirigirà el nou programa de tardes de TV3: "Tarda oberta" amb Ruth Jiménez i Vador Lladó. Ens ha explicat alguns detalls del nou programa. Transgressor, original i atrevit ha assegurat a Llavina i Castellet que, sens dubte, el més gran entreteniment que es pot tenir... és el sexe!

  • Airbnb vol que s'aprovi el decret de turisme del govern
    Escolta àudio

    Airbnb vol que s'aprovi el decret de turisme del govern

    Amb Marc Cortés conversem amb el director general d'Airbnb per a Espanya i Portugal, Arnau Muñoz. Muñoz ens diu que Airbnb ha canviat la manera de viatjar de la gent i que, a Barcelona, el 10% de la població l'ha utilitzat o com a amfitrió o com a hoste. Les xifres aconseguides en menys de 10 anys d'existència són molt altes. L'any 2016 parlem de dos milions de propietats localitzades en 34.000 ciutats de 194 països. I tot això en una companyia que ara mateix està valorada en més de 25.000 milions de dòlars. A San Francisco, que a més és la ciutat on va néixer, han arribat a un acord i ja poden operar sense problema. També han arribat a un acord a 200 ciutats del món i esperen que ara arribi a Barcelona, on es calcula que pernocten, amb Airbnb, més de 900.000 persones l'any. A més la companyia s'ha associat amb Barcelona Tech City i ara han creat el concurs Airbnb Travel Tech Award, per a "start-ups" de turisme i tecnologia. El premi són 12.000 euros. Escolta'ns si hi vols participar!

  • La publicitat digital ja mou 1.500 milions d'euros
    Escolta àudio

    La publicitat digital ja mou 1.500 milions d'euros

    En 3 anys, la publicitat digital podria superar la publicitat que s'emet per TV, tal com passa als Estats Units. A la secció "Catalunya Valley", Marc Cortés, director general de Roca Salvatella, ens porta Antonio Traugott, director general de IAB Spain, l'associació que representa el sector de la publicitat i la comunicació digital. Ells són els organitzadors de Pasarela Mobile, una cita que ha reunit a Barcelona més de 300 directius del món de la comunicació digital, amb l'objectiu d'oferir visibilitat als projectes més emprenedors i amb més projecció dels sectors de Mobile i New Media. Ens expliquen alguns dels 21 projectes finalistes de "start-ups" més innovadors de l'any, com, per exemple: Rehand, OnTruck o 21 buttons.