Playground: "A internet només tens 3 segons per captar l'atenció"
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Engegar/Aturar Silenciar Pujar el volum Disminuir el volum Instruccions per interactuar amb el player
imatge

Playground: "A internet només tens 3 segons per captar l'atenció"

El 2020 no sabem quins continguts es buscaran a les xarxes, però sí que sabem segur què hi trobarem: publicitat. A la secció "Connexions", Fran Soley ens porta Davit (amb "t") Miró, director de negoci de Playground Magazine, per parlar de dos conceptes publicitaris molt importants: branded content i la publicitat nadiua. Afirma que les marques només tenen 3 segons per captar l'atenció de l'usuari i ells són especialistes a fer-ho, ajudant-les a dissenyar la seva estratègia de comunicació, i aconseguint vídeos amb milions i milions de visites.

MÉS ÀUDIOS DEL PROGRAMA

SECCIONS

VÍDEOS DEL PROGRAMA