La revolució dels "influencers", compartir cotxe i detectar emocions dels consumidors
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Engegar/Aturar Silenciar Pujar el volum Disminuir el volum Instruccions per interactuar amb el player
imatge

La revolució dels "influencers", compartir cotxe i detectar emocions dels consumidors

En el setè "Revolució 4.0" hem parlat de l'èxit dels "influencers" a internet. Xantal Llavina ha entrevistat Marta Escalante, "influencer" social media coneguda com a Holacuore. Es dedica a donar consells de moda i de bellesa amb molt d'èxit a la xarxa. Té més de 120.000 seguidors i les marques de publicitat treballen a través d'ella. Hem parlat també d'un nou concepte de compartir cotxe: l'empresa SocialCar, una mena d'Airbnb al sector de l'automòbil. Hem analitzat els riscos que corren les empreses que no aposten decididament per la transformació digital i hem conegut una plataforma que analitza les emocions i les actituds dels consumidors.

MÉS ÀUDIOS DEL PROGRAMA

SECCIONS

VÍDEOS DEL PROGRAMA