La publicitat digital ja mou 1.500 milions d'euros
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Engegar/Aturar Silenciar Pujar el volum Disminuir el volum Instruccions per interactuar amb el player
imatge

La publicitat digital ja mou 1.500 milions d'euros

En 3 anys, la publicitat digital podria superar la publicitat que s'emet per TV, tal com passa als Estats Units. A la secció "Catalunya Valley", Marc Cortés, director general de Roca Salvatella, ens porta Antonio Traugott, director general de IAB Spain, l'associació que representa el sector de la publicitat i la comunicació digital. Ells són els organitzadors de Pasarela Mobile, una cita que ha reunit a Barcelona més de 300 directius del món de la comunicació digital, amb l'objectiu d'oferir visibilitat als projectes més emprenedors i amb més projecció dels sectors de Mobile i New Media. Ens expliquen alguns dels 21 projectes finalistes de "start-ups" més innovadors de l'any, com, per exemple: Rehand, OnTruck o 21 buttons.

MÉS ÀUDIOS DEL PROGRAMA

SECCIONS

VÍDEOS DEL PROGRAMA