Els secrets d'Instagram, estar cremat a la feina, ser amfitrió d'Airbnb
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Engegar/Aturar Silenciar Pujar el volum Disminuir el volum Instruccions per interactuar amb el player
imatge

Els secrets d'Instagram, estar cremat a la feina, ser amfitrió d'Airbnb

Hem entrevistat Phil González, l'emprenedor i fundador d'Instagramer, el club de fans més gran del món d'aquesta xarxa social que té 700 milions d'usuaris a tot el món. Diu que Instagram és ja un gran centre d'entreteniment i ens ha donat les claus per triomfar-hi. Ens explica què cal fer per arribar a 200.000 seguidors a Instagram. Avui en dia les fotografies per publicitat a Instagram es paguen de 300 a 50.000 euros i s'han convertit en un reclam publicitari de "celebrities" i persones anònimes. Augura un gran futur a aquesta xarxa. També hem parlat de com es produeix un ciberatac. D'objectius n'hi ha milers: bloquejar sistemes operatius, obtenir dades personals de milions de persones, robar continguts de bases de dades, descobrir codis militars, alterar acords comercials... Serà una de les grans amenaces futures. També hem comentat que hi ha estudis que comencen a alertar de la tendència al "burn out" en dones mil·lennistes abans dels 30 anys. Literalment peten perquè, amb la digitalització, treballen amb eines que no afavoreixen la desconnexió i la pausa a la feina. I per acabar, una conversa amb una amfitriona d'hostes d'Airbnb, una persona que lloga una habitació de casa seva. L'any 2016, a Barcelona 16.100 persones van ser amfitrions com la Beatriz.

MÉS ÀUDIOS DEL PROGRAMA

SECCIONS

VÍDEOS DEL PROGRAMA