Patates fregides i bolígrafs per a dones: quan el mercat explota els estereotips de gènere
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Engegar/Aturar Silenciar Pujar el volum Disminuir el volum Instruccions per interactuar amb el player
imatge

Patates fregides i bolígrafs per a dones: quan el mercat explota els estereotips de gènere

Vau sentir a la ràdio la notícia sobre la creació d'unes patates "per a dones"? Això que a la majoria ens posa molt nerviosos, es tradueix en el que trobem cada dia als passadissos dels supermercats. Les dones no paren de manifestar-se pels seus drets, però encara hi ha productes de consum de color rosa "per a dones" i d'altres, amb colors foscos, que estan destinats als homes. En parlem amb el Dr. Albert Vinyals i Ros, professor de Psicologia del Consum a ESCODI i Neus Soler, professora d'Economia i Empresa, experta en màrqueting de la UOC.

MÉS ÀUDIOS DEL PROGRAMA

SECCIONS

VÍDEOS DEL PROGRAMA