Richard Sennett, sociòleg: "No s'ha d'eliminar la marca Barcelona, però no ho ha de dominar tot"
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Engegar/Aturar Silenciar Pujar el volum Disminuir el volum Instruccions per interactuar amb el player
imatge
El matí de Catalunya Ràdio

Richard Sennett, sociòleg: "No s'ha d'eliminar la marca Barcelona, però no ho ha de dominar tot"

Richard Sennett, sociòleg, catedràtic de Sociologia de la London School of Economics, professor de Sociologia a l'Institut Tecnològic de Massachussets (MIT) i catedràtic d'Humanitats de la Universitat de Nova York, ha explicat que "Barcelona és una marca" i ha dit "que en una ciutat ocupada pels turistes les capes més pobres són invisibilitzades". Ha afegit que ell "sent molta empatia per l'alcaldessa Colau perquè ha fet molta feina per reequilibrar la ciutat". Sennett ha dit que "en totes les grans ciutats, la dominació del turisme és aclaparadora". Barcelona o Londres en són exemples. I ha afegit: "La part central de Londres és només per als turistes." En relació amb la situació de Catalunya, ha dit que, al món, "la gent ha oblidat el problema català, a excepció d'Escòcia".

MÉS ÀUDIOS DEL PROGRAMA

SECCIONS

VÍDEOS DEL PROGRAMA