TOTS ELS ÀUDIOS

S'han trobat 215 resultats.

  • Mozart i les seves simfonies (V)
    Escolta àudio

    Mozart i les seves simfonies (V)

    La producció simfònica de W.A. Mozart (1756-1791) abraça pràcticament tota la seva vida. Aquesta setmana ens dediquem a sentir de les simfonies primerenques, d'un compositor adolescent, fins a les obres de maduresa, on se'ns presenta l'aprofundiment del pensament mozartià amb un llenguatge segur i convincent.

  • Mozart i les seves simfonies (IV)
    Escolta àudio

    Mozart i les seves simfonies (IV)

    La producció simfònica de W.A. Mozart (1756-1791) abraça pràcticament tota la seva vida. Aquesta setmana ens dediquem a sentir de les simfonies primerenques, d'un compositor adolescent, fins a les obres de maduresa, on se'ns presenta l'aprofundiment del pensament mozartià amb un llenguatge segur i convincent.

  • Mozart i les seves simfonies (III)
    Escolta àudio

    Mozart i les seves simfonies (III)

    La producció simfònica de W.A. Mozart (1756-1791) abraça pràcticament tota la seva vida. Aquesta setmana ens dediquem a sentir de les simfonies primerenques, d'un compositor adolescent, fins a les obres de maduresa, on se'ns presenta l'aprofundiment del pensament mozartià amb un llenguatge segur i convincent.

  • Mozart i les seves simfonies (II)
    Escolta àudio

    Mozart i les seves simfonies (II)

    La producció simfònica de W.A. Mozart (1756-1791) abraça pràcticament tota la seva vida. Aquesta setmana ens dediquem a sentir de les simfonies primerenques, d'un compositor adolescent, fins a les obres de maduresa, on se'ns presenta l'aprofundiment del pensament mozartià amb un llenguatge segur i convincent.

  • Mozart i les seves simfonies (I)
    Escolta àudio

    Mozart i les seves simfonies (I)

    La producció simfònica de W.A. Mozart (1756-1791) abraça pràcticament tota la seva vida. Aquesta setmana ens dediquem a sentir de les simfonies primerenques, d'un compositor adolescent, fins a les obres de maduresa, on se'ns presenta l'aprofundiment del pensament mozartià amb un llenguatge segur i convincent.

  • Ígor Stravinski i els ballets (V)
    Escolta àudio

    Ígor Stravinski i els ballets (V)

    L'escenari s'omple de color i de ritme. Els ballets que va compondre Ígor Stravinski (1882-1971) són una manifestació única de ritmes i timbres. Un llenguatge agosarat, que, a la seva època, va provocar escàndols i passions. Una música que no deixa indiferent.

  • Ígor Stravinski i els ballets (IV)
    Escolta àudio

    Ígor Stravinski i els ballets (IV)

    L'escenari s'omple de color i de ritme. Els ballets que va compondre Ígor Stravinski (1882-1971) són una manifestació única de ritmes i timbres. Un llenguatge agosarat, que, a la seva època, va provocar escàndols i passions. Una música que no deixa indiferent.

  • Ígor Stravinski i els ballets (III)
    Escolta àudio

    Ígor Stravinski i els ballets (III)

    L'escenari s'omple de color i de ritme. Els ballets que va compondre Ígor Stravinski (1882-1971) són una manifestació única de ritmes i timbres. Un llenguatge agosarat, que, a la seva època, va provocar escàndols i passions. Una música que no deixa indiferent.

  • Ígor Stravinski i els ballets (II)
    Escolta àudio

    Ígor Stravinski i els ballets (II)

    L'escenari s'omple de color i de ritme. Els ballets que va compondre Ígor Stravinski (1882-1971) són una manifestació única de ritmes i timbres. Un llenguatge agosarat, que, a la seva època, va provocar escàndols i passions. Una música que no deixa indiferent.

  • Ígor Stravinski i els ballets (I)
    Escolta àudio

    Ígor Stravinski i els ballets (I)

    L'escenari s'omple de color i de ritme. Els ballets que va compondre Ígor Stravinski (1882-1971) són una manifestació única de ritmes i timbres. Un llenguatge agosarat, que, a la seva època, va provocar escàndols i passions. Una música que no deixa indiferent.

  • Marc-Antoine Charpentier (V)
    Escolta àudio

    Marc-Antoine Charpentier (V)

    Un compositor del barroc francès: Marc-Antoine Charpentier (1643-1704). La música vocal és l'eix de la seva producció, sobretot pel que fa a la música sacra. L'autor parisenc va ser tot un referent per als seus contemporanis.

  • Marc-Antoine Charpentier (IV)
    Escolta àudio

    Marc-Antoine Charpentier (IV)

    Un compositor del barroc francès: Marc-Antoine Charpentier (1643-1704). La música vocal és l'eix de la seva producció, sobretot pel que fa a la música sacra. L'autor parisenc va ser tot un referent per als seus contemporanis.

  • Marc-Antoine Charpentier (III)
    Escolta àudio

    Marc-Antoine Charpentier (III)

    Un compositor del barroc francès: Marc-Antoine Charpentier (1643-1704). La música vocal és l'eix de la seva producció, sobretot pel que fa a la música sacra. L'autor parisenc va ser tot un referent per als seus contemporanis.

  • Marc-Antoine Charpentier (II)
    Escolta àudio

    Marc-Antoine Charpentier (II)

    Un compositor del barroc francès: Marc-Antoine Charpentier (1643-1704). La música vocal és l'eix de la seva producció, sobretot pel que fa a la música sacra. L'autor parisenc va ser tot un referent per als seus contemporanis.

  • Marc-Antoine Charpentier (I)
    Escolta àudio

    Marc-Antoine Charpentier (I)

    Un compositor del barroc francès: Marc-Antoine Charpentier (1643-1704). La música vocal és l'eix de la seva producció, sobretot pel que fa a la música sacra. L'autor parisenc va ser tot un referent per als seus contemporanis.