"Catalunya vespre". El trènding.
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Engegar/Aturar Silenciar Pujar el volum Disminuir el volum Instruccions per interactuar amb el player
imatge

"Catalunya vespre". El trènding.

L'empresa Activision Bizzard ha comprat King Digital Entertainment per la xifra astronòmica de 5.900 milions de dòlars, és a dir, uns 5.387 milions d'euros. Una transacció que s'ha de completar durant la primavera del 2016. I aquesta notícia de l'àmbit empresarial ha tingut molt recorregut per la xarxa i a Twitter. El motiu: doncs que la marca comprada, King Digital és responsable de jocs tan populars i addictius com Candy Crush i Pet Rescue Saga o Bubble Witch Saga. Per tant, podríem dir que Activision Bizzard ha pagat un preu alt per un producte d'èxit assegurat. Però d'on ve l'èxit d'aquests jocs? Què els fa tan addictius? Ho preguntem a Oriol Boira, que és professor de Disseny de Jocs a la UPC, i creador de videojocs (entre d'altres, els del Club Super3).

MÉS ÀUDIOS DEL PROGRAMA

SECCIONS

VÍDEOS DEL PROGRAMA