Nova campanya de SOS Racisme: l'efecte mirall i la banalitat del mal
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Engegar/Aturar Silenciar Pujar el volum Disminuir el volum Instruccions per interactuar amb el player
imatge

Nova campanya de SOS Racisme: l'efecte mirall i la banalitat del mal

L'escriptora Empar Moliner, l'editora Ester Pujol i el sociòleg Adrià Serra valoren la nova campanya de l'ONG SOS Racisme, que, a través de càmera oculta, evidencia com reacciona la gent davant d'una situació de rebuig per raça, religió i cultura. En vídeo es va gravar el 14 de febrer a Barcelona amb dues actrius. La posada en escena consistia en una paradeta anunciant el sorteig d'unes nits de spa on la gent s'anava apuntant. El conflicte arriba quan una noia musulmana demana de participar-hi.

MÉS ÀUDIOS DEL PROGRAMA

SECCIONS

VÍDEOS DEL PROGRAMA