Benvinguts al Servei d'Atenció a l'Audiència

El Servei d'Atenció a l'Audiència respon comunicacions relacionades amb la programació, les activitats i els serveis dels nostres canals de ràdio, televisió i mitjans interactius.

Queden fora de l'àmbit d'actuació del Servei d'Atenció a l'Audiència les consultes personals, consideracions de caràcter subjectiu i missatges en cadena, i no es responen missatges ofensius. Les qüestions que generin debat es respondran a través del blog del Servei d'Atenció a l'Audiència.

Us suggerim que abans d'enviar-nos el vostre missatge consulteu l'apartat de preguntes més freqüents i el Blog de la Defensora, on es reflecteixen algunes de les qüestions més habituals i on potser trobareu la resposta que busqueu.

També us informem que es poden recuperar els programes emesos lliures de restriccions de drets a les pàgines web www.catradio.cat i www.tv3.cat

La Defensora de l'Audiència respon les comunicacions relacionades amb la protecció de la infància i la joventut, el dret a la intimitat, l'honor i la imatge de les persones i el respecte dels principis d'igualtat i no discriminació de la ciutadania.

El Servei d'Atenció a l'Audiència agraeix totes les opinions de l'audiència, ja que ens ajuden a millorar cada dia com a servei públic.

Llegir-ne més Tancar

Per a consultes i aportacions seleccioneu una d'aquestes opcions:

Vols rebre resposta a aquest missatge? No

La Defensora de l'Audiència

Adelina Castillejo

Perfil professional [+]

Periodista amb una llarga trajectòria i un prestigi reconeguts, Adelina Castillejo ha estat vinculada des del 1984 a Catalunya Ràdio, on ha realitzat programes com ara "Adelina Bulevard" i "La solució". Va ser coordinadora de Catalunya Cultura del 2004 al 2006, directora del Servei d'Atenció a l'Audiència de Catalunya Ràdio i cap de l'Àrea de Responsabilitat Social Corporativa de l'emissora fins a l'octubre de 2011, quan va ser nomenada Defensora de l'Audiència de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals.

També ha treballat a la Cadena SER, TVE, Ràdio Miramar, Ràdio Espanya i Ràdio Sabadell, entre d'altres.

El 2010 va ser guardonada amb el Premi APEI, de l'Associació Professional Espanyola d'Informadors, per la seva trajectòria a la ràdio i a la televisió. El 2011 va rebre una menció d'honor dels Premis Ràdio Associació de Catalunya per la seva dedicació i treball en diferents àmbits de la comunicació audiovisual, ja sigui en tasques d'execució directa o de gestió.

La Defensora de l'Audiència supervisa les respostes del Servei d'Atenció a l'Audiència i respon les comunicacions relacionades amb la protecció de la infància i la joventut, el dret a la intimitat, l'honor i la imatge de les persones i el respecte dels principis d'igualtat i no discriminació de la ciutadania.

La CCMA va crear el 2008 la figura de la Defensora de l'Audiència com a mecanisme d'autoregulació periodística, una institució que rep les consultes i suggeriments dels usuaris de tots els mitjans de la Corporació, atén les queixes sobre la precisió, la imparcialitat, la veracitat, el rigor, la pluralitat i l'equilibri de la programació i convida tant els professionals de la comunicació com l'audiència a un exercici de reflexió sobre el servei públic dels mitjans de comunicació en la realitat del nostre dia a dia.

La Defensora i el Servei d'Atenció a l'Audiència, creat el 2006, són la plasmació de l'exigència i el compromís de la CCMA amb la defensa i l'exercici dels drets de la ciutadania, i manifesten la voluntat de transparència dels mitjans de comunicació públics en tots els seus àmbits i formes. A més, són també una eina molt útil que permet conèixer millor les demandes, preferències i opinions de l'audiència i millorar, així, la qualitat de la programació.