Wagner i Verdi ambienten la quarta edició de la Shopping Night

L'edició de la Shopping Night d'enguany, sota el lema "Viva Verdi! Es lebe Wagner!", ha estat ambientada en les òperes del dos compositors per commemorar el bicentenari dels seus naixements. Les botigues han obert fins a dos quarts de dotze de la nit.
Wagner i Verdi ambienten la quarta edició de la Shopping Night
Barcelona

Wagner i Verdi ambienten la quarta edició de la Shopping Night

L'edició de la Shopping Night d'enguany, sota el lema "Viva Verdi! Es lebe Wagner!", ha estat ambientada en les òperes del dos compositors per commemorar el bicentenari dels seus naixements. Les botigues han obert fins a dos quarts de dotze de la nit.
Redacció
Les botigues del Passeig de Gràcia, il·luminades per la Shopping Night l'any passat.

Les botigues del Passeig de Gràcia, il·luminades per la Shopping Night, l'any passat. (Foto: ACN)

La Shopping Night, la nit de compres del Passeig de Gràcia de Barcelona, ha arribat aquest dijous a la quarta edició sota el lema "Viva Verdi! Es lebe Wagner!", ja que aquest any el passeig ha estat ambientat en les òperes dels compositors Richard Wagner i Giuseppe Verdi per commemorar el bicentenari dels seus naixements.

Les botigues han obert des de les vuit del vespre i fins passades les dotze de la nit amb festes i espectacles a diferents establiments. A més, enguany, xefs com Carme Ruscalleda o Nando Jubany han tret els seus plats al carrer.

Entre els espectacles de carrer, s'ha fet un amb set amazones que representen les valquíries de Wagner i que han portat vestits exclusius. Hi ha hagut diferents funcions, una a les vuit una altra a les deu i l'última a dos quarts de dotze de la nit al Passeig de Gràcia amb Provença i Rosselló. Els vestits de les amazones i les ballarines se subhastaran i la recaptació anirà destinada a La Marató de TV3 i al Casal dels infants del Raval.

En la Shopping Night hi han participat 90 establiments i, com a novetat, enguany s'ha estès al carrer Provença i s'ha organitzat en sis espais que han combinat cultura, moda i gastronomia. L'organització de l'esdeveniment espera augmentar la xifra de visitants fins a les 50.000 persones, 10.000 més que en l'edició anterior.