Vidreres reclama un radar de tram i mesures "urgents" per fer més segura la C-63

Jordi Camps demana rescatar el projecte històric d'una variant que enllaci Maçanet de la Selva amb Lloret de Mar
Vidreres reclama un radar de tram i mesures "urgents" per fer més segura la C-63
Vidreres

Vidreres reclama un radar de tram i mesures "urgents" per fer més segura la C-63

Jordi Camps demana rescatar el projecte històric d'una variant que enllaci Maçanet de la Selva amb Lloret de Mar
Redacció Actualitzat

Uns operaris netegen la calçada després de l'accident d'aquest matí a la C-63 (ACN)

L'alcalde de Vidreres, Jordi Camps, reclama a la Generalitat que instal·li un radar de tram entre la sortida de Vidreres i el túnel de Lloret. També vol que es facin actuacions "urgents" per millorar la seguretat de la carretera C-63 després de l'accident d'aquest matí en què han mort 4 persones i hi ha 3 ferits.

Pels veïns de la zona, el tram on hi ha hagut el xoc mortal a l'entrada del túnel que porta cap a Lloret és un dels més perillosos. Camps assegura que un radar de tram serviria per dissuadir els conductors que corren massa en un tram on la limitació és a 60 quilòmetres per hora: 

"Ho proposarem a la Generalitat i demanarem explícitament que no sigui un radar fix; perquè si no, la gent frenarà abans d'arribar-hi però després tornarà a córrer. Amb un radar de tram ens assegurarem que els cotxes mantinguin una velocitat constant; si superen el límit, els arribarà la multa."

L'alcalde també reclama millores a la calçada, perquè els que viuen a les urbanitzacions que hi ha a banda i banda (Terrafortuna, Puigventós o Aiguaviva Park) "es troben amb situacions de perill" quan volen entrar o sortir de la C-63. Recorda a les administracions que durant els mesos d'estiu, el trànsit a la C-63 s'incrementa exponencialment per l'arribada de turistes.

Camps demana al Departament de Territori que rescati el projecte històric de variant que enllaçaria Maçanet de la Selva amb Lloret de Mar passant per darrere d'aquestes urbanitzacions.

"Es poden posar radars, es poden posar altres mesures correctores en el tram en què ens trobem. S'hi podria arribar a posar un tercer carril, perquè així, d'aquesta manera, garantiríem que la gent que vol accedir a un costat o l'altre de les urbanitzacions pogués fer-ho amb total tranquil·litat, no com ara, que només hi ha dos carrils."

TEMES:
Trànsit

NOTÍCIES RELACIONADES