Via Lliure del Bages denuncia que s'ha fet molt poc en matèria ferroviària i que ara cal prioritzar-ne les inversions

Manresa.- Les reivindicacions de Via Lliure del Bages, sorgida a partir de la creació de la mateixa plataforma al Berguedà, són les mateixes que quan es van constituir. Així ho ha dit un dels portaveus de l'entitat, Pere Fontanals, que assegura que és decebedor que més de cinc anys després de reclamar una millora substancial del servei ferroviari a la comarca, les reivindicacions continuen sent vigents, malgrat des del Govern s'hagi anunciat la construcció del tren ferroviari transversal o la creació d'un servei de transport de viatgers aprofitant les línies de mercaderies que connecten Súria i Sallent amb Manresa. Per Via Lliure, un cop s'han millorat de forma substancial els eixos viaris, 'és l'hora del tren' i de que les inversions es concentrin en aquest sistema de transport.
Via Lliure del Bages denuncia que s'ha fet molt poc en matèria ferroviària i que ara cal prioritzar-ne les inversions

Via Lliure del Bages denuncia que s'ha fet molt poc en matèria ferroviària i que ara cal prioritzar-ne les inversions

Manresa.- Les reivindicacions de Via Lliure del Bages, sorgida a partir de la creació de la mateixa plataforma al Berguedà, són les mateixes que quan es van constituir. Així ho ha dit un dels portaveus de l'entitat, Pere Fontanals, que assegura que és decebedor que més de cinc anys després de reclamar una millora substancial del servei ferroviari a la comarca, les reivindicacions continuen sent vigents, malgrat des del Govern s'hagi anunciat la construcció del tren ferroviari transversal o la creació d'un servei de transport de viatgers aprofitant les línies de mercaderies que connecten Súria i Sallent amb Manresa. Per Via Lliure, un cop s'han millorat de forma substancial els eixos viaris, 'és l'hora del tren' i de que les inversions es concentrin en aquest sistema de transport.