Urbanisme i Hisenda, principals àrees de queixa dels ciutadans de Reus que acudeixen a la Síndica Municipal de Greuges

Reus (ACN).- La Sindicatura Municipal de Greuges de Reus va atendre l'any passat 214 actuacions entre queixes, consultes i actuacions d'ofici, un 16% més que el 2008. D'aquestes, 138 van ser queixes, que es van centrar bàsicament en aspectes d'urbanisme, medi ambient i hisenda. Així, la majoria de queixes es referien a qüestions com els plans parcials que afecten habitatges, l'Àrea Residencial Estratègica (ARE) del passeig Mata, les molèsties provocades pels sorolls, la neteja viària o l'augment de les taxes municipals. Les queixes i recomanacions que han estat acceptades per l'Ajuntament de Reus han augmentat un 15% respecte al 2008, així com també s'han incrementat les derivacions de queixes a la Guàrdia Urbana.
Urbanisme i Hisenda, principals àrees de queixa dels ciutadans de Reus que acudeixen a la Síndica Municipal de Greuges

Urbanisme i Hisenda, principals àrees de queixa dels ciutadans de Reus que acudeixen a la Síndica Municipal de Greuges

Reus (ACN).- La Sindicatura Municipal de Greuges de Reus va atendre l'any passat 214 actuacions entre queixes, consultes i actuacions d'ofici, un 16% més que el 2008. D'aquestes, 138 van ser queixes, que es van centrar bàsicament en aspectes d'urbanisme, medi ambient i hisenda. Així, la majoria de queixes es referien a qüestions com els plans parcials que afecten habitatges, l'Àrea Residencial Estratègica (ARE) del passeig Mata, les molèsties provocades pels sorolls, la neteja viària o l'augment de les taxes municipals. Les queixes i recomanacions que han estat acceptades per l'Ajuntament de Reus han augmentat un 15% respecte al 2008, així com també s'han incrementat les derivacions de queixes a la Guàrdia Urbana.