Una tercera part del traçat de l'alta velocitat entre Girona i Figueres ja té la via col·locada

Borrassà (ACN).- Una tercera part del traçat de l'alta velocitat entre Girona i Figueres, que enllaçarà amb el tram internacional del TAV, ja té la via estesa. Adif ha col·locat els rails i les travesses en tretze dels 35,7 quilòmetres que comprèn el traçat. La via s'ha començat a instal·lar des de l'estació provisional de Vilafant (Alt Empordà) cap al sud, i els operaris es troben ara a l'alçada de Bàscara. Els rails, que arriben a l'Empordà procedents de la base de muntatge de Sant Feliu de Buixalleu (Selva), es col·loquen en trams de 270 metres. D'altra banda, l'Estat ja ha acabat l'estructura dels 27 túnels i viaductes que hi ha entre Girona i Figueres. D'entre tots, destaca el viaducte sobre el Fluvià a Bàscara.
Una tercera part del traçat de l'alta velocitat entre Girona i Figueres ja té la via col·locada

Una tercera part del traçat de l'alta velocitat entre Girona i Figueres ja té la via col·locada

Borrassà (ACN).- Una tercera part del traçat de l'alta velocitat entre Girona i Figueres, que enllaçarà amb el tram internacional del TAV, ja té la via estesa. Adif ha col·locat els rails i les travesses en tretze dels 35,7 quilòmetres que comprèn el traçat. La via s'ha començat a instal·lar des de l'estació provisional de Vilafant (Alt Empordà) cap al sud, i els operaris es troben ara a l'alçada de Bàscara. Els rails, que arriben a l'Empordà procedents de la base de muntatge de Sant Feliu de Buixalleu (Selva), es col·loquen en trams de 270 metres. D'altra banda, l'Estat ja ha acabat l'estructura dels 27 túnels i viaductes que hi ha entre Girona i Figueres. D'entre tots, destaca el viaducte sobre el Fluvià a Bàscara.