Una quarantena de persones denuncien Jazztel per una suposada captació fraudulenta al Bages

Manresa (ACN).- Unes quaranta persones han denunciat públicament a l'Oficina del Consumidor del Bages la suposada captació fraudulenta de clients per part de Jazztel de forma il·legal i sense el seu consentiment. L'oficina ja s'ha adreçat per carta a l'Agència Catalana de Consum per donar-li a conèixer aquests casos que s'han produït a la comarca, ha explicat Carles Borràs, responsable de l'oficina. Des del Consell del Bages s'espera que el Govern investigui aquesta pràctica amb 'més profunditat' i que l''aturi'. Entre els mesos de gener i juliol d'aquest any l'oficina ha rebut un total 130 reclamacions referents a telefonia, de les quals una quarantena estan relacionades amb Jazztel, ha explicat Borràs.
Una quarantena de persones denuncien Jazztel per una suposada captació fraudulenta al Bages

Una quarantena de persones denuncien Jazztel per una suposada captació fraudulenta al Bages

Manresa (ACN).- Unes quaranta persones han denunciat públicament a l'Oficina del Consumidor del Bages la suposada captació fraudulenta de clients per part de Jazztel de forma il·legal i sense el seu consentiment. L'oficina ja s'ha adreçat per carta a l'Agència Catalana de Consum per donar-li a conèixer aquests casos que s'han produït a la comarca, ha explicat Carles Borràs, responsable de l'oficina. Des del Consell del Bages s'espera que el Govern investigui aquesta pràctica amb 'més profunditat' i que l''aturi'. Entre els mesos de gener i juliol d'aquest any l'oficina ha rebut un total 130 reclamacions referents a telefonia, de les quals una quarantena estan relacionades amb Jazztel, ha explicat Borràs.