Una empresa lleidatana garanteix que els SMS enviats per Cap d'Any arribin al seu destinatari

El cava i el raïm amb què tradicionalment s'acaba l'any van acompanyats d'un altre gest que també s'està convertint en una tradició: l'enviament de SMS als amics i familiars per felicitar l'any nou. Es calcula que entre les 12 de la nit del 31 de desembre de 2009 i la 1 de la matinada del primer dia del 2010 s'enviaran 25 milions de SMS. Aquesta allau de SMS fa que molts cops les línies es col·lapsin, i que molts no arribin als seus destinataris. Per solucionar aquest incòmode contratemps, l'empresa Lleida.net ha ideat un sistema amb el qual garanteix que ningú no es quedi sense rebre aquests bons desitjos nadalencs.
Una empresa lleidatana garanteix que els SMS enviats per Cap d'Any arribin al seu destinatari
Lleida

Una empresa lleidatana garanteix que els SMS enviats per Cap d'Any arribin al seu destinatari

El cava i el raïm amb què tradicionalment s'acaba l'any van acompanyats d'un altre gest que també s'està convertint en una tradició: l'enviament de SMS als amics i familiars per felicitar l'any nou. Es calcula que entre les 12 de la nit del 31 de desembre de 2009 i la 1 de la matinada del primer dia del 2010 s'enviaran 25 milions de SMS. Aquesta allau de SMS fa que molts cops les línies es col·lapsin, i que molts no arribin als seus destinataris. Per solucionar aquest incòmode contratemps, l'empresa Lleida.net ha ideat un sistema amb el qual garanteix que ningú no es quedi sense rebre aquests bons desitjos nadalencs.
Actualitzat
Els telèfons mòbils trauran fum aquest Cap d'Any.

Els telèfons mòbils trauran fum aquest Cap d'Any.

L'empresa Lleida.net planteja programar els SMS que s'acostumen a enviar en les primeres hores de l'any per felicitar amics i familiars. Per això, ha ideat un sistema amb el qual garanteix que ningú no es quedi sense rebre aquests bons desitjos nadalencs.

A través del seu web programen l'enviament dels missatges per tal que s'enviïn de forma automàtica a les 23.59 hores del 31 de desembre del 2009, i, d'aquesta forma, asseguren que els SMS arribin als seus destinataris al marge dels problemes que pugui tenir la xarxa telefònica. L'empresa diu que aquest sistema és l'unica alternativa segura perque els missatges arribin i tant és així que anuncia el seu servei com "SMS certificats" o "amb justificant de recepció". La campanya s'anomena "Abraça els teus i no el teu mòbil".

L'aplicació funciona amb un sistema de "crèdits", és a dir, enviar un SMS de fins a 160 caràcters val 1 crèdit i el justificant de recepció 5 crèdits. El client realitza un prepagament per als crèdits de manera que d'1 fins a 999 crèdits es paga 0,12 cèntims per crèdit i la tarifa s'abarateix quan s'augmenta el nombre de crèdits.