Una empresa de Barcelona paga fins a 360 euros als motoristes que vulguin portar publicitat

Comprar-se una moto, o qualsevol vehicle, requereix una inversió econòmica que a vegades és difícil d'assumir. Ara a Barcelona ha aparegut una possibilitat a l'hora de comprar motocicletes i ciclomotors que, a la llarga, pot sortir més barata. Es tracta de convertir-se en motorista-anunci i, per un import de fins a 360 euros l'any i un dipòsit gratis a la setmana, fer de plataforma publicitària de qualsevol producte.
Una empresa de Barcelona paga fins a 360 euros als motoristes que vulguin portar publicitat
Barcelona

Una empresa de Barcelona paga fins a 360 euros als motoristes que vulguin portar publicitat

Comprar-se una moto, o qualsevol vehicle, requereix una inversió econòmica que a vegades és difícil d'assumir. Ara a Barcelona ha aparegut una possibilitat a l'hora de comprar motocicletes i ciclomotors que, a la llarga, pot sortir més barata. Es tracta de convertir-se en motorista-anunci i, per un import de fins a 360 euros l'any i un dipòsit gratis a la setmana, fer de plataforma publicitària de qualsevol producte.
Actualitzat
Circular amb una moto convertida en un aparador publicitari permet al propietari recuperar una part de les despeses que ocasiona el manteniment del vehicle. Es tracta d'una nova fórmula de venda que fa pocs dies s'ha posat en marxa a Barcelona, tot i que ja s'havien fet iniciatives semblants però tenint com a suport els cotxes, sobretot a França. En aquest cas, els vehicles que es fan servir són ciclomotors i motocicletes de 125 centímetres cúbics.

Fins a 360 euros l'any és el que pot rebre el propietari del vehicle convertit en anunci rodant, uns incentius que es completen amb altres avantatges, com un dipòsit de gasolina setmanal de franc. Això sí, s'ha de passar un control a la setmana, el propietari no pot triar la publicitat, i es compromet a dur-la al llarg d'un any.

L'empresa impulsora del projecte, que també comercialitza fórmules específiques dirigides a empreses, vol aconseguir que veure un vehicle particular com a suport publicitari no sigui un fet excepcional.