Una campanya agressiva busca convèncer els que no reciclen mai

La pedagogia no dóna resultat i la recollida selectiva de residus està estancada els últims anys al 40%
Una campanya agressiva busca convèncer els que no reciclen mai

Una campanya agressiva busca convèncer els que no reciclen mai

La pedagogia no dóna resultat i la recollida selectiva de residus està estancada els últims anys al 40%
Redacció
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Engegar/Aturar Silenciar Pujar el volum Disminuir el volum Instruccions per interactuar amb el player

Conscients que les campanyes amables, com la popular "Envàs, on vas", ja no fan que reciclem més, el govern n'engega una de nova més agressiva. L'opció triada és un missatge més punyent, que copia el to de les campanyes del trànsit, contra el tabac o els incendis.

El fet és que les dades confirmen que el reciclatge no creix i, per tant, la pedagogia no ha donat el resultat esperat. És per això que ara es vol arribar directament a la consciència d'aquells que no reciclen.

Els últims cinc anys, la recollida selectiva està estancada al voltant del 40% del que generem, que l'any passat van ser 3,7 milions de tones, xifra que correspon a més d'un quilo per persona i dia.

Amb aquestes dades, queda clar que hi ha molts deures pendents si es vol arribar a l'objectiu marcat des de Brussel·les d'arribar al 50% de reciclatge el 2020.

VÍDEOS RELACIONATS