Un total de vint empreses subscriuen el patrocini 'Amics de l'Expo' després d'aportar 20 milions d'euros

Saragossa.- L'Expo Saragossa continua mimant la iniciativa privada i aquest dijous ha presentat un nou patrocini, inferior econòmicament al general. Es tracta del programa de patrocini 'Amics de l'Expo', del qual formen part 20 empreses petites i mitjanes 'que no es volien quedar a fora', segons ha indicat el director general de Continguts i Operacions de la mostra, Jerónimo Blasco, durant l'acte de presentació. Entre totes, i amb una aportació mínima de 100.000 euros, han aportat a la societat 20 milions d'euros i han rebut, a canvi, la possibilitat d'associar el seu nom al de la mostra, incorporar-ne el logotip i 'ser reconegudes com a empresa socialment responsable i compromesa amb el desenvolupament sostenible', ha apuntat Blasco. Amb aquest patrocini, la inversió del sector privat a l'Expo Saragossa arriba als 110 milions d'euros, 'xifra que ja compleix les expectatives i demostra el nostre èxit'.

Anar al contingut