Un terç dels conductors circula amb una pressió d'inflat inadequada

Barcelona (ACN).- Un terç dels conductors espanyols no circula amb la pressió d'inflat indicada pel fabricant del seu neumàtic, segons un estudi de Michelin fet durant el 2011. En la majoria dels casos, segons el tècnic de la Fundació RACC, Lluís Puerto, això significa que la porten "molt per sota". La pressió s'hauria de revisar "mensualment". Els accidents mortals atribuïbles a l'estat del vehicle són un percentatge molt petit en relació als que són responsabilitat dels conductors, però d'aquesta minoria més de la meitat dels casos es deuen als neumàtics. El RACC ha presentat un estudi per analitzar el nou etiquetatge europeu i recomana adquirir els classificats amb una 'A' per seguretat i consum de carburant.
Un terç dels conductors circula amb una pressió d'inflat inadequada

Un terç dels conductors circula amb una pressió d'inflat inadequada

Barcelona (ACN).- Un terç dels conductors espanyols no circula amb la pressió d'inflat indicada pel fabricant del seu neumàtic, segons un estudi de Michelin fet durant el 2011. En la majoria dels casos, segons el tècnic de la Fundació RACC, Lluís Puerto, això significa que la porten "molt per sota". La pressió s'hauria de revisar "mensualment". Els accidents mortals atribuïbles a l'estat del vehicle són un percentatge molt petit en relació als que són responsabilitat dels conductors, però d'aquesta minoria més de la meitat dels casos es deuen als neumàtics. El RACC ha presentat un estudi per analitzar el nou etiquetatge europeu i recomana adquirir els classificats amb una 'A' per seguretat i consum de carburant.