Un nou anunci de la Costa Brava usa imatges d'una platja d'Austràlia

El Patronat de Turisme Girona Costa Brava ha hagut de tornar a donar explicacions per un nou anunci. Va aparèixer a la contraportada d'una revista que es va repartir al Fòrum Gastronòmic la setmana passada com a promoció de la Costa Brava. Resulta que la fotografia no és de cap racó de la Costa Brava, sinó d'una platja d'Austràlia. Aquesta fet ja es va donar en un altre anunci, publicat també pel patronat, on van aparèixer dues fotografies que al final van resultar que eren d'una platja de les Bahames i d'una illa del Canadà. La directora del patronat ho ha lamentat "profundament" i ha assegurat que no s'encarregarà res més a aquesta empresa de publicitat. No obstant, ha assegurat que no pensa dimitir.
Un nou anunci de la Costa Brava usa imatges d'una platja d'Austràlia
Girona

Un nou anunci de la Costa Brava usa imatges d'una platja d'Austràlia

El Patronat de Turisme Girona Costa Brava ha hagut de tornar a donar explicacions per un nou anunci. Va aparèixer a la contraportada d'una revista que es va repartir al Fòrum Gastronòmic la setmana passada com a promoció de la Costa Brava. Resulta que la fotografia no és de cap racó de la Costa Brava, sinó d'una platja d'Austràlia. Aquesta fet ja es va donar en un altre anunci, publicat també pel patronat, on van aparèixer dues fotografies que al final van resultar que eren d'una platja de les Bahames i d'una illa del Canadà. La directora del patronat ho ha lamentat "profundament" i ha assegurat que no s'encarregarà res més a aquesta empresa de publicitat. No obstant, ha assegurat que no pensa dimitir.
La directora del Patronat de Turisme Costa Brava Girona, Dolors Batallé, ha assegurat que no dimitirà arran de la polèmica sobre els anuncis en què s'anunciava la Costa Brava utilitzant fotografies d'altres indrets del planeta. La notícia va arribar fins i tot a publicar-se al diari britànic "The Guardian".

Dolors Batallé ha fet una compareixença, després que s'hagi conegut la publicació d'un segon anunci -en aquest cas, en el programa del Fòrum Gastronòmic- amb una fotografia presa a Austràlia.

La directora ha anunciat que no s'encarregarà més publicitat a l'empresa Be Brand, però que en canvi el Patronat li manté l'encàrrec perquè faci un estudi de marca. Batallé també ha explicat que aquest segon anunci és anterior al que va despertar la polèmica.