Un estudi pioner radiografia un sistema mediàtic de Tarragona de poc relleu econòmic i interès baix entre els ciutadans

Tarragona (ACN).- El volum de negoci generat pel sistema mediàtic de la demarcació de Tarragona suposa uns 30,5 milions d'euros anuals, una xifra molt baixa, segons els responsables d'un estudi pioner elaborat per la URV i el Col·legi de Periodistes de Catalunya. Aquesta dada és una de les que es detallen en un informe quantitatiu que servirà de base per conèixer l'estat del sistema i la seva evolució. En el document es donen dades sobre el negoci, la tipologia i el consum dels 200 mitjans censats a la demarcació, i d'aquestes es desprenen algunes conclusions que obren diverses vies de reflexió, com ara el fet que els mitjans produïts a Tarragona són molt menys consumits que els que es fan fora d'aquest àmbit.
Un estudi pioner radiografia un sistema mediàtic de Tarragona de poc relleu econòmic i interès baix entre els ciutadans

Un estudi pioner radiografia un sistema mediàtic de Tarragona de poc relleu econòmic i interès baix entre els ciutadans

Tarragona (ACN).- El volum de negoci generat pel sistema mediàtic de la demarcació de Tarragona suposa uns 30,5 milions d'euros anuals, una xifra molt baixa, segons els responsables d'un estudi pioner elaborat per la URV i el Col·legi de Periodistes de Catalunya. Aquesta dada és una de les que es detallen en un informe quantitatiu que servirà de base per conèixer l'estat del sistema i la seva evolució. En el document es donen dades sobre el negoci, la tipologia i el consum dels 200 mitjans censats a la demarcació, i d'aquestes es desprenen algunes conclusions que obren diverses vies de reflexió, com ara el fet que els mitjans produïts a Tarragona són molt menys consumits que els que es fan fora d'aquest àmbit.