Un estudi de la UdL revela que el 52% d'escoles catalanes no aborda la diversitat religiosa en el projecte curricular

ACN Lleida.-Un el 52,4% d'escoles catalanes no recull, o recull poc, la diversitat religiosa en el projecte curricular del centre, segons posa de manifest l'estudi 'La diversitat cultural i religiosa als centres d'infantil i primària de Catalunya' que el Grup de Recerca Anàlisi Social i Educativa (GRASE) de la Universitat de Lleida (UdL) ha dut a terme durant el 2015 en 380 centres educatius del país. El 70,5% de les escoles enquestades afirmen que no disposen d'un responsable per gestionar la diversitat religiosa. Aquesta temàtica es treballa, però, en altres matèries en un 48,2% dels centres: medi social un 54%, tutories un 31%, projectes i tallers un 25%; música un 7,7% i transversalment un 18,6%, segons es desprèn de l'estudi de la UdL .
Un estudi de la UdL revela que el 52% d'escoles catalanes no aborda la diversitat religiosa en el projecte curricular

Un estudi de la UdL revela que el 52% d'escoles catalanes no aborda la diversitat religiosa en el projecte curricular

ACN Lleida.-Un el 52,4% d'escoles catalanes no recull, o recull poc, la diversitat religiosa en el projecte curricular del centre, segons posa de manifest l'estudi 'La diversitat cultural i religiosa als centres d'infantil i primària de Catalunya' que el Grup de Recerca Anàlisi Social i Educativa (GRASE) de la Universitat de Lleida (UdL) ha dut a terme durant el 2015 en 380 centres educatius del país. El 70,5% de les escoles enquestades afirmen que no disposen d'un responsable per gestionar la diversitat religiosa. Aquesta temàtica es treballa, però, en altres matèries en un 48,2% dels centres: medi social un 54%, tutories un 31%, projectes i tallers un 25%; música un 7,7% i transversalment un 18,6%, segons es desprèn de l'estudi de la UdL .