Un 83% dels usuaris de l'Aeroport de Girona el consideren 'bo o molt bo'

Vilobí d'Onyar (ACN).- Un 83% dels usuaris de l'Aeroport de Girona - Costa Brava el qualifiquen com a 'bo o molt bo', segons recull l'informe de Nivells de Qualitat Percebuda corresponent a l'onada d'estiu de 2010. Concretament, un 17% van qualificar la infraestructura com a 'molt bona', un 66% com a 'bona' i un 16% com a 'normal'. Segons el mateix informe, l'aeroport gironí va obtenir una puntuació de 3,95 sobre 5, 0,11 punts per sobre dels resultats obtinguts en el mateix període de l'any passat i un 0,36 superior a l'obtinguda el 2008. L'índex general de qualitat (IGC) és un índex ponderat de valoració sobre els serveis que ofereix l'aeroport.
Un 83% dels usuaris de l'Aeroport de Girona el consideren 'bo o molt bo'

Un 83% dels usuaris de l'Aeroport de Girona el consideren 'bo o molt bo'

Vilobí d'Onyar (ACN).- Un 83% dels usuaris de l'Aeroport de Girona - Costa Brava el qualifiquen com a 'bo o molt bo', segons recull l'informe de Nivells de Qualitat Percebuda corresponent a l'onada d'estiu de 2010. Concretament, un 17% van qualificar la infraestructura com a 'molt bona', un 66% com a 'bona' i un 16% com a 'normal'. Segons el mateix informe, l'aeroport gironí va obtenir una puntuació de 3,95 sobre 5, 0,11 punts per sobre dels resultats obtinguts en el mateix període de l'any passat i un 0,36 superior a l'obtinguda el 2008. L'índex general de qualitat (IGC) és un índex ponderat de valoració sobre els serveis que ofereix l'aeroport.