Twitter s'exalta per uns bodis d'Hipercor amb els lemes "Intel·ligent com el papa. Bonica com la mama"

Són uns bodis per a nadons de la marca Dombi que s'han vist a la venda als centres comercials Hipercor
Twitter s'exalta per uns bodis d'Hipercor amb els lemes "Intel·ligent com el papa. Bonica com la mama"
Barcelona

Twitter s'exalta per uns bodis d'Hipercor amb els lemes "Intel·ligent com el papa. Bonica com la mama"

Són uns bodis per a nadons de la marca Dombi que s'han vist a la venda als centres comercials Hipercor
Redacció
Imatge dels bodis a la venda a Hipercor.

Imatge dels bodis a la venda a Hipercor.

Entre la indignació i l'humor. És la reacció a una polèmica que agafa volada a Twitter: la venda als centres comercials Hipercor d'uns bodis per a nadons amb els lemes "Intel·ligent com el papa" i "Bonica com la mama". La majoria de tuitaires consideren les peces, de la marca Dombi i de colors blau i rosa, respectivament, masclistes.

 

 


Alguns, però, van més enllà i recorden el recent relleu en la presidència del grup al qual pertanty Hipercor, El Corte Inglés: