Twitter renova la imatge per fer-la més intuïtiva i guanyar navegabilitat

Twitter, una de les xarxes socials més rellevants dels darrers temps, ha actualitzat el seu format amb l'objectiu de fer-lo més intuïtiu i facilitar la navegació als usuaris. La xarxa de microblòguing posa els canvis a disposició dels usuaris de manera progressiva i s'afegeix als que també estan fent altres xarxes socials per no estancar-se en el seu creixement i fer front a l'aparició de competència.
Twitter renova la imatge per fer-la més intuïtiva i guanyar navegabilitat
Barcelona

Twitter renova la imatge per fer-la més intuïtiva i guanyar navegabilitat

Twitter, una de les xarxes socials més rellevants dels darrers temps, ha actualitzat el seu format amb l'objectiu de fer-lo més intuïtiu i facilitar la navegació als usuaris. La xarxa de microblòguing posa els canvis a disposició dels usuaris de manera progressiva i s'afegeix als que també estan fent altres xarxes socials per no estancar-se en el seu creixement i fer front a l'aparició de competència.
Redacció
Nova imatge de Twitter, amb el "timeline" a la dreta

Nova imatge de Twitter, amb el "timeline" a la dreta

Entre d'altres, els usuaris tindran a partir d'ara dues noves pestanyes, "Connecta" i "Descobreix". A la primera, es poden veure quines piulades ens han retuitejat i qui ens ha esmentat, i substitueix l'antiga "@Nom d'usuari". I la segona, en lloc d'"Activitat" inclou continguts personalitzats d'acord amb els gustos de l'usuari.

A banda de les noves pestanyes, el canvi més evident quan entres a la pàgina inicial de Twitter és el fet que l'anomenat "timeline", que mostra totes les piulades dels usuaris que seguim, apareix ara a la dreta de la pantalla, en lloc de l'esquerra. També es poden veure les imatges i vídeos directament dins del tuit, sense necessitat d'obrir-lo.




"Trending topic" a Catalunya

#newtwitter, malgrat que #letsfly era "hashtag" proposat per la mateixa companyia, és la paraula clau a través de la qual els usuaris de la xarxa de microblòguing canalitzen les seves opinions sobre la nova imatge de Twitter, que a Catalunya s'ha convertit en tema del dia.

Les opinions, com sol passar en aquests casos, van dels nostàlgics als que se senten estimulats per la novetat. Entre els comentaris més habituals dels usuaris hi ha els que es pregunten com ho han de fer per visualitzar la nova imatge de Twitter, cosa que és només qüestió de temps, i els que critiquen el fet que ara la companyia dóna més visibilitat al nom real de l'usuari del compte en detriment del nom d'usuari.

Els piuladors també destaquen que els comptes d'empreses milloren considerablement i comenten que les novetats acosten Twitter a una altra xarxa molt popular: Facebook.

Els addictes a aquesta xarxa han de saber que la companyia ha anunciat que aquest només és el principi d'un canvi més profund.