TV3, nou rècord històric d'audiència a internet

TV3 ha tancat l'octubre amb 3,9 milions d'usuaris únics al seu web i assolint un rècord històric també pel que fa al consum de vídeo en directe i a la carta
TV3, nou rècord històric d'audiència a internet
AUDIÈNCIES

TV3, nou rècord històric d'audiència a internet

TV3 ha tancat l'octubre amb 3,9 milions d'usuaris únics al seu web i assolint un rècord històric també pel que fa al consum de vídeo en directe i a la carta
Actualitzat
Rècord històric d'audiència a internet

El portal web de TV3 i Catalunya Ràdio tanca aquest octubre amb un nou rècord d'audiència a internet, amb 8,2 milions d'usuaris únics i 56 milions de pàgines vistes. TV3, en concret, ha aconseguit 3,9 milions d'usuaris únics al web i més de 300.000 a l'app.

El consum de vídeo al portal, amb 20,9 milions de reproduccions, ha marcat també un nou rècord, amb la millor xifra de consum en directe i a la carta des que se'n tenen dades. L'increment més notable ha tingut lloc en el consum en directe, amb dos milions d'usuaris únics.

En aquest sentit, el 10 d'octubre va ser el dia amb millors resultats, amb més de 290.000 usuaris únics. L'"Especial 10-0", com la resta d'especials informatius al voltant del procés independentista, i les diferents edicions dels "Telenotícies", són els espais que millors dades han registrat durant el directe. De fet, l'interès per l'actualitat política també ha contribuït que el web del 324 també hagi aconseguit les millors audiències digitals de la seva història.

D'altra banda, el "Polònia" és el programa amb més audiència, amb 364.000 usuaris únics i 709.000 reproduccions. Entre tots els seus gags d'humor, el vídeo més vist és el clip "No estaba muerto", amb 121.000 reproduccions.

Les sèries de ficció també han aconseguit unes molt bones dades digitals. "Com si fos ahir" ha obtingut 118.000 usuaris únics i 872.000 reproduccions. El vídeo més vist del mes d'octubre ha estat el capítol "Albert Camus" de la sèrie "Merlí", amb 145.000 reproduccions.

Pel que fa a les xarxes socials, aquest octubre els perfils oficials de TV3 a Twitter i Facebook també estan de rècord després d'haver superat la xifra de 500.000 seguidors.

Aquestes dades espectaculars arriben després que TV3 hagi estat escollida com la televisió preferida per informar-se, segons el CEO, amb un increment de gairebé 7 punts respecte al baròmetre anterior.

 

El top cinc de programes més vistos a la carta:

1. Merlí. "Albert Camus"


2. Merlí. "Karl Marx"


3. Polònia 5/10/17


4. Polònia. "No estaba muerto"


5. Merlí. "Hannah Arendt"