Sant Joan Despí

TV3, líder per tercer mes consecutiu amb un 15,4% de quota de pantalla al gener

TV3 és, per tercer mes consecutiu, líder d'audiència a Catalunya al gener, amb un 15,4% de quota de pantalla. I no només ha estat la cadena més vista, sinó que ha augmentat la distància respecte a la segona cadena classificada, Telecinco, de la qual s'ha situat a 1,4 punts. TV3 també lidera el rànquing dels 40 programes més vistos del gener, amb un total de 20. També hi ha el "Més dinamita" o "La Riera", la nova sèrie de les tardes i que triomfa, a més, a internet, com ho fan els vídeos del 3cat24.cat, que se situen en el tercer lloc del rànquing de vídeos de la CCMA més vistos a internet.

Actualitzat
A més d'ocupar la meitat del rànquing dels 40 programes més vistos, TV3 ha acaparat els deu primers llocs: el partit de la Copa del Rei Sevilla-Barça, en el primer lloc; "Crackòvia", en el segon lloc; el partit de la Lliga Barça-Sevilla, en el tercer; "APM?", en el quart; el "Telenotícies vespre", en el cinquè; el "Telenotícies cap de setmana vespre", en el sisè; "Més dinamita", en el setè; "Polònia", en el vuitè; "Zona zàping", en el novè, i el "Telenotícies migdia", en el desè.

Mig milió d'hores en consum per internet de vídeos de TV3

Pel que fa al consum per la xarxa dels programes de TV3, s'incrementa cada mes. Aquest gener, el consum de vídeos per internet passa del mig milió d'hores: 421.700 hores ho han estat sota demanda i, en directe, han estat 109.000 hores. El consum de podcast continua creixent, també, i al gener ha arribat a les 50.000 hores, quan al desembre va ser de 37.000 hores.

Els vídeos del 3cat24.cat, els tercers més vistos


Els vídeos del portal informatiu de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, el 3cat24.cat, s'han situat com el tercer lloc dels rànquing dels programes més vistos als diferents portals de la CCMA. En concret, se n'han fet 312.000 visionats, tant de vídeos de notícies del "Telenotícies" com de previsions meteorològiques.

També cal destacar la irrupció de "La Riera" en el segon lloc del rànquing, amb 318.000 visionats, només superada pels vídeos del "Crackòvia", amb 328.000.


Anar al contingut