TV3, líder d'audiència del mes de setembre amb una quota de l'11,4%

TV3 lidera el rànquing del programa més vist del dia els 30 dies del mes de setembre. El partit de la lliga de Campions entre el Barça i el Celtic de Glasgow és el programa més vist del mes de setembre. TV3 lidera el rànquing dels programes més vistos del mes i ocupa les 10 primeres posicions. 22 dels 40 programes més vistos són de TV3. TV3 és la cadena més vista 13 dels 30 dies del mes. El 3/24 tanca amb una quota de l'1,6%, creix dues dècimes i és el canal informatiu de referència. Esport3, líder de les cadenes esportives, té una quota del 0,9% i el Super3/33 tanca amb una quota de l'1,2%. Els telenotícies continuen sent líders en totes les seves edicions i són els més ben valorats en credibilitat i imparcialitat, segons el panel qualitatiu GFK. TV3 lidera les franges de "day time" i "prime time". TV3 també lidera l'audiència a internet. Els "Telenotícies", "Merlí" i "La Riera", el més seguit a la xarxa.
TV3, líder d'audiència del mes de setembre amb una quota de l'11,4%

TV3, líder d'audiència del mes de setembre amb una quota de l'11,4%

TV3 lidera el rànquing del programa més vist del dia els 30 dies del mes de setembre. El partit de la lliga de Campions entre el Barça i el Celtic de Glasgow és el programa més vist del mes de setembre. TV3 lidera el rànquing dels programes més vistos del mes i ocupa les 10 primeres posicions. 22 dels 40 programes més vistos són de TV3. TV3 és la cadena més vista 13 dels 30 dies del mes. El 3/24 tanca amb una quota de l'1,6%, creix dues dècimes i és el canal informatiu de referència. Esport3, líder de les cadenes esportives, té una quota del 0,9% i el Super3/33 tanca amb una quota de l'1,2%. Els telenotícies continuen sent líders en totes les seves edicions i són els més ben valorats en credibilitat i imparcialitat, segons el panel qualitatiu GFK. TV3 lidera les franges de "day time" i "prime time". TV3 també lidera l'audiència a internet. Els "Telenotícies", "Merlí" i "La Riera", el més seguit a la xarxa.
TV3 lidera l'audiència del mes de setembre al davant de Tele5. El lideratge ha estat molt disputat i s'ha decidit per una petita diferència. TV3 se situa en primera posició amb una quota de l'11,42%, seguida per Tele5, amb un 11,36%. A continuació, en tercer lloc, Antena3 ha tingut una quota del 9,9%. La 1 i Cuatro , en quart i cinquè lloc, tanquen el mes empatades amb una quota del 6,7%, i superen La Sexta, en sisè lloc, amb una quota del 6,3%. Pel que fa als canals temàtics, el 3/24 ha tancat el mes de setembre amb una quota de l'1,6% i continua sent el canal de referència informativa dels espectadors catalans, creix dues dècimes i se situa un punt per davant del seu directe competidor. El canal Super3/33 se situa en un 1,2%. Esport3, líder dels temàtics esportius, creix una dècima, tanca el mes amb una quota del 0,9% i amb bons resultats dels seus programes "Esport Club" i "El club de la mitjanit". TV3 acaba el setembre sent líder d'audiència en solitari i domina l'actual temporada televisiva. TV3 ha estat la cadena més vista durant 13 dies, ha encapçalat el rànquing de programes més vistos els 30 dies del mes de setembre i ha situat 22 programes en el rànquing dels 40 de més audiència, entre els quals, els 10 primers.
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Engegar/Aturar Silenciar Pujar el volum Disminuir el volum Instruccions per interactuar amb el player

El programa més vist del dia és de TV3

Els informatius de TV3 continuen sent els preferits de l'audiència catalana, i aquest mes de setembre, dels 30 dies del mes, han liderat l'audiència en 23 ocasions. El "TN migdia" ho ha estat en tretze ocasions i el "TN vespre", en quatre. El "TN cap de setmana vespre" també ha estat líder del dia en 4 ocasions i el "TN cap de setmana migdia", en dues. Els "Telenotícies" continuen sent la referència informativa dels espectadors catalans i lideren clarament en la categoria dels programes informatius, un lideratge que ha crescut respecte al mes anterior en totes les edicions dels informatius.  

Dues de les estrenes de la temporada també han liderat l'audiència del dia. "Merlí", que ha tornat amb força en aquesta segona temporada d'emissió, ho ha fet en dues ocasions. També ha liderat l'audiència del dia el primer "Fora de sèrie", protagonitzat per Carles Puigdemont i Andreu Buenafuente. En aquest quadre d'honor, també hi figura el "30 minuts" titulat "Una altra escola", dedicat a l'educació; un capítol de "Polònia"; la transmissió del Piromusical de les festes de la Mercè i el partit de Champions entre el Barça i el Celtic de Glasgow.

Vint-i-dos programes de TV3, entre els 40 més vistos del mes

TV3 monopolitza les deu primeres posicions del rànquing dels 40 programes més vistos del mes de setembre, on n'ha situat 22. El podi és per al partit de Lliga de Campions entre el Barça i el Celtic de Glasgow que va tenir una audiència de 940.000 espectadors i un 33,1% de quota. A continuació, el "TN cap de setmana vespre" de l'11 de setembre, amb 634.000 espectadors i una quota del 23,4%, i en tercer lloc, "30 minuts", amb el reportatge "Una altra escola", amb 611.000 espectadors i una quota del 19,9%.

"Polònia", "TN migdia" i "TN vespre" també estan entre els deu primers i també hi és "Merlí", que va tenir una audiència de 577.000 espectadors el dia de l'estrena de la segona temporada amb el capítol "Els presocràtics", la qual cosa significa un 22,5% de quota. "Fora de sèrie", amb el president Puigdemont i Andreu Buenafuente, va ser el novè programa més vist del mes, amb 554.000 espectadors i una quota del 21,6%. En aquest rànquing tampoc no hi falta la visita d'"El foraster" a Mercabarna, que van seguir 492.000 espectadors i va tenir una quota del 20,4%.

El rànquing dels programes més vistos és un clar exemple de la diversitat de l'oferta televisiva de TV3 i s'hi troben programes de tots els gèneres. Documentals, com el "Sense ficció" "Sexe, maraques i chihuahues", dedicat al músic Xavier Cugat, que va tenir 458.000 espectadors i una quota del 16,7%. Informació, entreteniment, dramàtics, cinema, servei o humor per satisfer la demanda dels telespectadors catalans que, passat l'estiu, han rebut amb una molt bona acollida el retorn d'alguns dels clàssics de la graella i també les novetats com "Emergències", que el dia de la seva estrena va tenir 442.000 espectadors i una quota del 16,6%; de produccions cinematogràfiques com la versió de la novel·la de Salvador Espriu "Laia", que van seguir 336.000 espectadors amb una quota del 14,9%; o "Jo, Ramon", un film que barreja el documental amb la ficció per explicar les claus d'un dels catalans més universals, Ramon Llull, i que va tenir una audiència de 332.000 espectadors i una quota del 12,7%.

Referència informativa, esportiva i de qualitat

Ja hem esmentat els resultats dels informatius de TV3, que lideren amb escreix la informació televisiva a Catalunya i reben una excel·lent valoració qualitativa al panel GFK que els considera els més imparcials i creïbles. També en l'àmbit informatiu, el canal 3/24, aquest mes de setembre, obté el millor resultat des del mes de març amb un 1,6%, continua sent la referència en l'àmbit dels canals informatius especialitzats i dobla la quota del seu directe competidor. Cobertures com la de l'Onze de Setembre, dia en què el 3/24 va obtenir una quota del 3,8% o la transmissió de la sessió de la qüestió de confiança al president Puigdemont, amb una quota del 2,8% han contribuït a aquest resultat global.

Els canals temàtics continuen sent referència en les seves especialitats. Passa el mateix amb Esport3, que tanca el mes amb una quota de l'1,0%. De l'oferta d'Esport3 d'aquest mes de setembre, destaquen els bons resultats de programes com "Esport Club", edició de les 20h, que té una mitjana de 34.000 espectadors i una quota del 2,1%, i una de les novetats de la temporada, "El club de la mitjanit", emès conjuntament per l'Esport3 i Catalunya Ràdio, que tanca el mes amb una mitjana de 21.000 espectadors i una quota de l'1,2%.

Pel que fa al conjunt del Super3/33, manté una quota de l'1,2%. La franja del Super3 és la segona opció entre els canals infantils amb una quota de l'1,3%. Destaquen els resultats de la sèrie "El detectiu Conan", amb una mitjana de 62.000 espectadors i una quota del 2,9%, que en la franja d'espectadors d'entre 4 i 12 anys és del 16,6%.

TV3, la cadena generalista més ben valorada

Un mes més, segons el panel de GKF, TV3 continua sent la cadena generalista més ben valorada amb una qualificació de 8,4, al davant de La Sexta, segona generalista més ben situada, amb un 7,8.

Els informatius de TV3, amb una qualificació del 8,5, dominen el rànquing de programes informatius diaris, molt al davant dels seus competidors, i tornen a liderar els rànquings en credibilitat i imparcialitat, segons el panel qualitatiu de GFK.

En l'aspecte qualitatiu, la nova temporada arrenca amb molt bona valoració. "Merlí" i "Emergències" s'estrenen amb un 8,7 i "Fora de sèrie", amb un 8,3. "El foraster a Mercabarna" ha estat qualificat amb un 8,7; el "30 minuts. Una altra escola", amb un 8,5, i el Piromusical de la Mercè, amb un 8,2. Programes consolidats, com "Espai Terra", amb un 9,2, i "El gran dictat", amb un 9, es troben entre els més ben valorats per l'audiència.

"Telenotícies", "La Riera" i "Merlí", líders a la xarxa

A la xarxa, el capítol número 14 de "Merlí", "Els presocràtics", el primer de la nova temporada, ha estat el vídeo més vist d'aquest mes de setembre amb 110.751 usuaris únics que han fet 179.558 visualitzacions. En segona posició, un altre capítol de "Merlí", "Thomas Hobbes", amb 79.865 usuaris i 124.958 reproduccions. Els diferents capítols de "La Riera" també han tingut xifres de reproducció i usuaris molt elevats, entre 30.000 i 43.000 en el cas dels usuaris, i entre les 52.000 i les 67.000, en el cas de les visualitzacions. D'altra banda, el "30 minuts. Una altra escola" ha tingut 35.005 usuaris únics i 62.260 reproduccions, mentre que el capítol 1 d'"Emergències" l'han vist 29.399 usuaris que han fet 43.221 visualitzacions.

Per programes, els "Telenotícies" han tingut 264.032 usuaris únics que han fet 444.996 visualitzacions. El segueix "Merlí", amb 177.996 usuaris i 528.341 visualitzacions. A continuació, "La Riera", amb 170.996 usuaris únics i 1.108.039 visualitzacions. En total, la CCMA ha tingut 1.433.575 usuaris únics que han fet 6.446.382 visualitzacions.

tv3.cat

VÍDEOS RELACIONATS