TV3 és líder destacada al març i eixampla la distància amb els seus competidors

TV3 ha tornat a ser líder al març per cinquè mes consecutiu. Ha aconseguit una quota de pantalla del 16,3% i eixampla el seu avantatge a gairebé quatre punts sobre Tele 5, la seva immediata competidora. Les dades del mes de març representen un increment de cinc dècimes en relació amb el febrer. Bons resultats també per al canal de notícies 3/24 i per al canal infantil Super3, que han batut al març els seus rècords històrics, amb l'1,2% i l'1,1% de quota de pantalla, respectivament.
TV3 és líder destacada al març i eixampla la distància amb els seus competidors
Sant Joan Despí

TV3 és líder destacada al març i eixampla la distància amb els seus competidors

TV3 ha tornat a ser líder al març per cinquè mes consecutiu. Ha aconseguit una quota de pantalla del 16,3% i eixampla el seu avantatge a gairebé quatre punts sobre Tele 5, la seva immediata competidora. Les dades del mes de març representen un increment de cinc dècimes en relació amb el febrer. Bons resultats també per al canal de notícies 3/24 i per al canal infantil Super3, que han batut al març els seus rècords històrics, amb l'1,2% i l'1,1% de quota de pantalla, respectivament.
Segons dades de Kantar Media, TV3 ha estat la cadena més vista 27 dels 31 dies del març. Els seus programes ocupen també posicions destacades en el rànquing dels més seguits a Catalunya. 

El futbol ocupa les posicions privilegiades d'aquesta classificació. La transmissió del partit de la Champions Barca-Stuttgart ha estat el programa líder del mes amb prop del 55% de la quota de pantalla, seguit de l'enfrontament entre l'Arsenal i el Barça d'aquest dimecres, que van veure cinc de cada deu espectadors que eren davant del televisor.

Els "Telenotícies" vespre, migdia i cap de setmana, el "Crackòvia", l'"APM", l'"Esport club" i l'entrevista al president del govern espanyol, José Luis Rodríguez Zapatero, són entre els deu programes més vistos del mes.

Més consum de vídeos a la xarxa


L'augment de l'audiència també s'ha notat a internet. Durant aquest mes, ha crescut un 29% el consum de vídeos als portals de la CCMA. Les nevades, les transmissions esportives dels dos primers grans premis de Fórmula 1, la Champions i l'Eurolliga de bàsquet són alguns dels temes més seguits.

El rànquing de programes més vistos a la xarxa l'encapçala l'entreteniment, amb la sèrie "La Riera", amb 688.781 visionats, seguida per l'humor de "Crackòvia", que ha aconseguit 506.570 visionats. El temporal de neu i l'anècdota política amb la bufetada que va rebre l'alcalde de Barcelona Jordi Hereu han situat els vídeos del 3cat24 en tercera posició amb l'espectacular xifra de 470.250 visionats. "Ventdelplà", "Els matins" de TV3 i l'"APM" són altres dels vídeos més vistos.

NOTÍCIES RELACIONADES